Ceca Ražnatović - Užasno mi nedostaje

Svetlana Ražnatović otkrila tekst pesme „Užasno mi nedostaje“ koja će da se pojavi na predstojećem albumu...

Ceca Ražnatović, koja je proteklog vikenda održala dva fantastična koncerta u Skoplju, čime je po ko zna koji put potvrdila status najveće muzičke zvezde na Balkanu, otkrila je fanovima u emisiji „Magazin in“ tekst nove pesme.

Na dugo očekivanom albumu „Ide to s godinama“, koji će svetlost dana, najverovatnije, ugledati tek u junu 2011, naći će se numera frontmena „Riblje čorbe“ Bore Đorđevića „Užasno mi nedostaje“, koju je roker specijalno napisao za popularnu pevačicu.

„Kada dođem kući zaključam vrata i sve mi crno postaje.

I očaj počinje da me hvata, užasno mi nedostaje.

I onda cvilim kao štene i šta mi drugo preostaje?!

I više nema ništa od mene, užasno mi nedostaje.

Srce mi puca na komade, a prava istina prosta je,

ja živim od ostataka nade, užasno mi nedostaje.

Čekam iako vreme stoji, a uspomena dosta je,

samo zbog njega ljubav postoji, užasno mi nedostaje...“


Posle petogodišnje diskografske pauze, Ceca planira da obraduje obožavaoce sa 11 novih pesama, među kojima je i duet „Kiša“ sa Alenom Ademovićem.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP