Dragan Stevović u Trenutku istine: Vara i bije zenu

Dragan Stevović u "Trenutku istine" priznao da je fizički kaznio ženu kada je otkrio da ona proverava pozive i poruke na njegovom mobilnom telefonu, pise Press

Dragan Stevović iz Kruševca (41) u jučerašnjoj emisiji „Trenutak istine" osvojio je 500.000 dinara i - odustao, iako je sve ukazivalo na to da će ovaj iskusni klupski muzičar „istrpeti" još neprijatnih pitanja o svom životu. Publika je saznala da Dragan živi u braku koji se pretvorio u agoniju, sa ženom koju više ne voli i koju povremeno kažnjava i fizički.
Dragan kaže za Press da je nameravao da ide dalje, ali da ga je reakcija publike zbunila.
- Publika me je navela da odustanem... Neki su navijali za mene, neki su negativno reagovali. Zbunilo me je sve to - rekao je Stevović, čija je supruga sedela u publici i slušala, pored ostalog, i priznanje supruga da mu ona ponekad - smrdi.

Da li je emisija označila i finalni „udarac gonga" za vaš brak?
- Sa mojim brakom je sada sve u redu, to jest još uvek nije završen! Posle završetka emisije, supruga je sve što je rečeno prihvatila na neki svoj način. Ja sam joj rekao da sam u emisiji izjavio ono što osećam, i to se ne može izmeniti. Moj brak je dugo u krizi. Supruga zna da već neko vreme želim da se razvedem od nje. Naš zajednički život odavno nije kako treba, ali ostajemo zajedno zbog dece.
Priznali ste da ste držali penis drugog muškarca u ustima. Zna li vaša okolina da imate homoseksualne sklonosti?
- Ma, nisam ja odraslom muškarcu to uradio, nema tu ništa seksualno. Radi se o tome da sam, kad sam kupao malecnog sina, ljubio ga svuda po telu, kao što rade svi roditelji sa svojim bebama. U jednom trenutku sam sasvim slučajno usnama dodirnuo njegov penis.
Možda najozbiljnije priznanje u emisiji je ono da ste tukli svoju suprugu. Da li je i taj odgovor nedovoljno objašnjen, kao i prethodni?
- Ne, to se desilo baš tako kao što je zvučalo. Supruga je proveravala telefonske pozive na mom mobilnom telefonu. To što je uradila je, naravno, teška glupost, pa telefoni švalerki se ne drže u imeniku, nego u glavi. Burno sam reagovao na to, bilo je i udaraca.
Ali, vi ste priznali u emisiji da ste varali suprugu?
- Pa, varam je. Ali, varanje je veoma širok pojam i on ne podrazumeva samo seksualne izlete ili veze. Varanje je i kada slažem da sam u Ćupriji, a ja sam u Paraćinu.
Priznali ste i da ste imali seksualni odnos sa ženom koja vam po godinama može biti majka...
- Bio sam mlad, i na moru, a ona je bila lepa gospođa. Pozvala me je da idem u sobu sa njom, i jedna stvar je vodila drugoj.
Bili ste i u zatvoru...
- Imao sam tada samo dvadeset godina. Bio sam željan života, burno se živelo... To je bila žestoka tuča u baru, nakon koje su strancima sa kojima smo se tukli nestali diplomatski pasoši. Nisam imao nikakve veze sa krađom tih pasoša, ali smo svi za to optuženi. Osuđen sam na godinu dana zatvora!
Izvor: Press Online

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP