Enrike Iglesijas zaludeo Beogradjanke

Enrike Iglesijas juče je privatnim avionom u 17.45 sati doputovao u Beograd, dan uoči svog koncerta u „Beogradskoj areni", kojim će završiti svoju veliku evropsku turneju

Najmlađem sinu šansonjera Hulija Iglesijasa i zgodnom dečku Ane Kurnjikove na VIP izlazu Aerodroma „Nikola Tesla" upriličen je doček kakav zaslužuju samo najveće svetske zvezde.

Na poziv organizatora koncerta tridesetak tinejdžerki je došlo, a najvatrenije su donele i transparente na kojima su bile ispisane maštovite poruke upućene latino zavodniku. Uzvici koji su se čuli kada su ugledale svog idola govorili su više od reči, a devojčice su u istom trenu zaboravile da su na jakom suncu stajale više od dva sata iščekujući njegov dolazak. Enrike nije izneverio pravilo da uvek i svuda kasni, ali ni to da važi za skromnog i srdačnog mladića, pa se s najnapadnijim obožavateljkama rukovao i fotografisao.
U izjavi za Press Enrike je otkrio da mu ovo nije prvi dolazak u Srbiju.
- Bio sam ovde kada sam imao pet godina, ali se ničega ne sećam. Nadam se da ću ovoga puta nadoknaditi sve i da ću imati vremena da izađem, provedem se i upoznam Beograd - rekao je Enrike, i dodao da će sledeći put dovesti u Beograd i Anu Kurnjikovu.
- Obećavam da ću je dovesti kada budem dolazio sledeći put - izjavio je Enrike, i zagarantovao da će nam večeras prirediti spektakularan koncert.
- Moj život su muzika i scena, a moji fanovi su moje blago - zaključio je plodni kantautor albuma s milionskim tiražima.
Tekst i foto: Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP