Monika Kiš u CKM-u: Naj dekolte

Cica sa naslovnice, ali i vise od toga, Najlepsi dekolte po izboru CKM strucnjaka, je sarmanta Monika Kiš * NOVO: Monika Kiš: Grudima protiv svinjskog gripa!

Sta znamo o ovoj devojci?

Evo njenog upitnika iz junskog broja magazina CKM:
Godište: 1988.
Visina: 168.
Omiljen film: “Seks i grad”
Omiljena knjiga: “Kako ne gubiti živce zbog velikih stvari”, Ričard Karlson
Omiljeno jelo: špagete
Omiljen auto: Audi TT i novi “fića”
Moto: “Živi svaki dan kao da ti je poslednji!”

CKM: Zdravo Monika, mi smo CKM i završili smo svoj 70. broj.
Monika Kiš: Zdravo CKM, ja sam Monika i završila sam srednju školu za hortikulturu. Nažalost.
CKM: Zašto nažalost?
MK: Kažem nažalost jer to zaista nisam želela, nego sam jednostavno “upala” na taj smer. Želela sam kozmetičarsku ili neku sličnu školu. Ja čak ni ne volim cveće! Ali volim decu i planiram da u bliskoj budućnosti upišem Pedagoški fakultet…
... Ostatak price ocekuje Vas u junskom broju CKM magazina!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP