Sani Armani i TV gerila

Voditeljka Sandra Drašković je pre dve nedelje, posle dvogodišnje pauze, startovala s novom emisijom „TV gerila" na televiziji Pink.

Bivša učesnica „VIP Velikog brata" u intervjuu za PressTV priča o novoj emisiji, svom liku Sani Armani i koliko je zapravo učešće u poznatom rijaliti-šouu uticalo da se ponovo vrati na male ekrane.
U jednom smislu sigurno da mi je pomoglo. Ipak je to serijal koji je zabeležio rekordnu gledanost, ali ono što se malo zna jeste da sam ja stalno zaposlena na televiziji Pink još od 2002. Napravila sam dvogodišnju pauzu iz privatnih i poslovnih razloga.

Po čemu se „TV gerila" razlikuje od sličnih emisija koje imamo priliku da vidimo na malim ekranima?
- Razlikuje se po tome što se u svakoj emisiji obrađuje određena tema. U prvoj je bila rijaliti-šou, a u drugoj granica između estrade i politike u kojoj su gosti bili Nenad Čanak, Keba i Aca Vulin. Zatim, postoje predlozi koji predstavljaju aktuelne događaje koji su obeležili proteklu nedelju i prilozi koji se tiču života Sani Armani.

Po čemu se razlikuje Sani Armani od Sandre Drašković?
- Sani Armani je nadimak koji je nastao iz zezanja prilikom jednog snimanja emisije „Siti" 1998. Mediji su ga usvojili kao neko moje umetničko ime, na čemu ja apsolutno nisam insistirala, niti imala nameru da me šira javnost po tom nadimku zapamti. O meni je takođe godinama unazad stvorena jedna slika u medijima koja se dosta razlikuje od mog načina života. Dakle, Sani Armani je devojka koja ima skupa okruženja, ali jeftina interesovanja. Njen lik predstavlja sarkastičan osvrt na sistem vrednosti u kojem danas živimo.

Koliko je teško u današnje vreme osmisliti TV formu koja će biti jedinstvena i da li mislite da ste u tome uspeli?
- Danas je jako teško izmisliti formu emisije koja već ne postoji negde u svetu, ali smatram da sam uspela u nekom smislu da prikažem autentičnost zahvaljujući odabiru tema, gostiju i priloga Sani Armani.

Otkrijte nam neke goste i teme o kojima ćete pričati u narednim emisijama?
- Jedna od sledećih tema biće „Vesele devedesete", a što se tiče gostiju na ovu temu očekujte iznenađene koje će zainteresovati veliki broj gledalaca.

Da li postoje javne ličnosti koje su odbile učešće u emisiji i da li postoje oni koje vi lično nikada ne biste pozvali?
- Zasad ne postoje oni koji su odbili učešće u emisiji „TV gerila". Jedino s nekima nisam uspela da se dogovorim oko termina snimanja. Ne postoji osoba iz javnog života koju ne bih pozvala u emisiju.

Šta najviše volite da gledate na malim ekranima, a šta redovno izbegavate?
- Širok je spektar emisija koje volim da pogledam. Tu su „Siti", „Nacionalni dnevnik", „Amidži šou", „Utisak nedelje"... Ne postoji emisija koju izbegavam, volim da sam upućena.
Izvor: Press Online

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP