Kursadžije se raspale?!

Glumac Branko Babović, poznat po liku Đure Palice iz humorističkog programa TV „Pink“ „Kursadžije“, neće više biti deo te pozorišne trupe. Razlog je taj što je popularni Crnogorac prihvatio ponudu da vodi šou program „VIP produkcije“ koji se emituje na Televiziji „DM sat“. Osim ovoga, on je dobio i ponudu od vlasnice televizije Dragane Mirković da za njih napravi predstavu nalik „Kursadžijama“, gde bi Đuro bio vodeći lik, prenosimo iz danasnjeg broja "Alo!"

- Molim vas, nemojte o tome da pišete jer još ništa nije stavljeno na papir. Pozovite me kroz nekoliko dana kada će sve biti jasnije - pravdao se Branko, kada smo ga pozvali da prokomentariše naša saznanja. Za razliku od njega, Ivan Todorović, direktor VIP produkcije, bio je otvoreniji.

- Snimili smo nekoliko emisija. Došao sam na ideju da bi neko od glumaca trebalo da bude voditelj, pa je izbor pao na njega. Ne znam kakve je to reakcije izazvalo u „Grandu“ - rekao je Ivan za „Alo!“.
Sa željom da čujemo reakciju iz najveće srpske diskografske kuće, pozvali smo i direktora i suvlasnika Sašu Popovića, koji je imao jasan stav.
- Ne može Đura da vodi emisiju istog tipa kao što su „Grandove“ na drugoj televiziji. Može da glumi, to je u redu, ali da vodi emisiju ne može - poručuje Popović.
Kada smo ga upitali kakav bi imao stav kada bi odustao da vodi emisiju VIP-a, a prihvatio ponudu Dragane Mirković, on je zastao i ponovio.
- Ostajem pri izrečenom. Mi smo ipak ulagali u njega 10 godina!
Vođa „Kursadžija“ Saša Pantić je na kraju najotvorenije potvrdio da više neće sarađivati sa simpatičnim Crnogorcem, ali i zapretio posledicama ukoliko ovaj bude koristio staru slavu.
- Ne znam zašto ste zvali Sašu Popovića kada sam ja urednik humorističkog programa i ja sam odlučio da on više neće učestvovati u „Kursadžijama“. Nisam gledao tu emisiju koju on vodi jer ne hvatam taj program. Ono što znam je da nema pravo da glumi Đuru Palicu jer je taj lik zaštićen. Ako ga bude koristio, može doći do sudskih posledica. A kao bivšem kolegi želim mu sve najbolje - rekao je Pantić.
D. Popović, Izvor: Alo!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP