Severina: Ništa od udaje!?

Iako je najavila svoju udaju, čini se da hrvatska pevačica Severina Vučković(36) još nije sigurna da li će je biti. Kako nam je priznala, na koncertu u Splitu je poneta atmosferom na stihove „sve su se udale...“ dodala rečenicu koju su preneli svi mediji: „A i ja ću ove godine“.

- Pa nije još ništa gotovo, samo smo se verili. A svadba, videćemo. Zaista me je ponela pesma, napisala sam je za svoju prijateljicu koja je poginula u saobraćajnoj nesreći - objasnila nam je Seve, koja će 17. oktobra održati svoj prvi veliki koncert u srpskoj prestonici, i to u „Areni“, pise "Alo!"

Specijalni gost biće joj Goran Bregović, kao i tamburaši i trubači. Organizator „Mjuzik star“ najavio je da će od 1. jula pustiti u prodaju 15.000 ulaznica sa cenama od 1.200 do 2.000 dinara, dok će prvih 5.000 kupaca dobiti aktuelni deseti Severinin album „Zdravo, Marijo“, koji je u Hrvatskoj doživeo brojne kritike i zbog primetnog uticaja srpskog turbo folka u hitu „Gas, gas“, koji je napisao Bregović.
- Ta pesma jeste prst u oko nekima, ali meni je to najveći rokenrol koji sam čula. Kada krene ta pesma, kao da vas je neko maljem zatukao. Goran Bregović i ja nismo osobe koje se nekome dodvoravaju, idemo svojim putem koji nije nimalo lak, mnogo je teži, ali si zadovoljniji. Nije mi prvi put da me napadaju zbog nekog albuma, ali to me samo čini jačom - zaključuje hrvatska zvezda.
Izvor: Alo!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP