Monika Kiš, intervju za Alo!

Monika Kiš, pobednica prvog izbora za najlepši dekolte Srbije, ovu titulu iskoristila je na najbolji mogući način. Postala je prepoznatljiva u celoj Srbiji, snimila reklamu za jedan brend i već godinu dana se uspešno bavi modelingom i hostingom.

- Trenutno sam u Crnoj Gori, gde ću raditi celo leto kao hostesa u jednom klubu. Posao nije naporan, a meni ostaje dosta slobodnog vremena da se sunčam i kupam po budvanskim plažama - kaze Monika u intervjuu sa vikend broj "Alo!".
I na pitanje da li se u međuvremenu promenio njen emotivni status, odgovara:
- Jeste. Imam dečka i presrećna sam, ali ne bih da otkrivam ko je.

- Je l’ to znači da je on javna ličnost?
- (smeh) Moglo bi se i tako reći.
- Da nije možda reč o Slobodanu Vasiću, sa kojim si viđena na piću?
- Nije. Sloba i ja smo samo drugari. Istina, dugo se nismo videli, ali čim se vratim iz Crne Gore, sve ćemo nadoknaditi. Čekam da se slegne cela ova frka oko „Zvezda Granda“ jer je on verovatno još pod utiskom svega što se dešavalo.
- Šta si očekivala kada si se pre skoro godinu dana prijavila na takmičenje za najlepši dekolte Srbije?
- Otišla sam na to takmičenje potpuno bez cilja, bilo mi je bitno samo da se zabavim sa devojkama. Stvarno nisam imala ideju da pobedim. Jedino sam imala želju da radim kao model i to mi se na kraju i ostvarilo.
- Kakve utiske nosiš sa snimanja reklame?
- Fenomenalne! Snimila sam reklamu za zdravu hranu „Nutri vita“ u Idvoru i lepo sam se provela. Sarađivala sam sa dečkićem koji ima četiri godine i nosim veoma pozitivne utiske iz te priče.
- Slikala si se i za junski broj magazina CKM.
- Nisam se dvoumila ni trenutka. Svidela mi se ideja i pristala sam na tako veliki izazov da se slikam u toplesu. Uživala sam i mnogo lepih uspomena nosim iz te priče. Iskreno, lepo je kada prođem ulicom i vidim svoje lice na trafici.
- Šta bi poručila devojkama koje žele da se prijave na ovo takmičenje?
- Obavezno to da urade jer će svaka dobiti šansu da ostvari ono što do sada nije mogla. Jako je lepo u Srbiji nositi lentu „najlepši dekolte Srbije“. To nije mala stvar, ja to najbolje znam.
Izcor: Alo!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP