Violeta Jakšić,Trenutak istine: Želim da šokiram

Violeta Jakšić, konobarica iz Železnika, propustila je priliku da osvoji novčanu nagradu u sinoćnjem „Trenutku istine".

Violeta, nakon serije odgovora o svom burnom emotivnom i seksualnom životu, slagala je odgovorivši negativno na pitanje da li je bivšeg ljubavnika volela više nego supruga: - Ja i dalje mislim da sam rekla istinu, ali mašina je rekla drugačije - kazala je Violeta.

Na petnaesto pitanje, u kome su vas pitali da li je tačno da je vaš ljubavnik Danijel otac vaše najmlađe ćerke, zamenili ste...
- To je malo komplikovana priča, ali istina je da je moj nevenčani suprug otac moje najmlađe ćerke. Zato sam zamenila petnaesto pitanje!

Kako ste se osećali kada ste shvatili da niste osvojili ni dinar?
- Bila sam razočarana, ali, bože moj. Ionako mi novac nije bio prvi cilj - na prvom mestu bila mi je želja da se osvetim ovom narodu koji stalno svašta govori o mom pomalo burnom životu. Želela sam da šokiram ljude i nadam se da sam uspela u tome.

Ko je s vama bio u emisiji?
- Nevenčani suprug, sin, kuma i brat.

Da li je neko od njih bio ljut zbog vašeg učešća?
- Daleko bilo, ne! Mi ne krijemo stvari jedni od drugih, imamo iskrene odnose, pa nije ni bilo opasnosti od emisije. Jedini ko mi je zamerio bila je moja osamnaestogodišnja ćerka, koju je malo sramota zbog mog učešća.

Priznali ste da ste nekome pozajmili svoj vibrator...
- Jesam! Bila sam ga tek dobila na poklon od drugarice i pozajmila sam ga na letovanju sinu upravnika kampa na Srebrnom jezeru, koji je posle išao po kampu i mahao njime! Posle ga je uredno vratio.

U jednom odgovoru priznali ste i da ste se samozadovoljavali predmetom. Vibrator ili nešto zanimljivije od toga?
- E, to baš neću da vam kažem!

Naveli ste da ne uživate u seksu sa svojim suprugom. Da li ga je povredilo to priznanje?
- Ja sam teta u klimaksu, koja je imala jednu ginekološku operaciju, i to je jedini razlog zašto ne uživam.

Da ste osvojili nagradu, šta biste uradili s novcem?
- Mi koji smo bili u studiju podelili bismo ga na ravne časti!
Izvor: Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP