Sahrana Marka Vesnića Buce

Jedan od vodja navijaca Zvezde, Marko Vesnić zvani Buca (30), sahranjen je u ponedeljak na beogradskom groblju Lešće.

Od njega se oprostila porodica, rodbina i brojni prijatelji.

Markovi drugari, u koloni ispred kapele, izjavljivali su saučešće porodici: supruzi Jovani, majci Jovanki i ocu Predragu.
I dok su iz kapele iznosili Markov kovčeg, za tužnom povorkom čuli su se taktovi pesme "Svilen konac", koja je razbijala zvuke crkvenog zvona. Na stotine prijatelja došlo je da se pozdravi sa Markom.
- Nikada nisam upoznao nekog ko je bio kao on - rekao je u oproštajnom govoru Markov prijatelj. - Nikada ne smemo da zaboravimo njegovo veliko srce i hrabrost.
Melodijom "Tiho noći, moje zlato spava" Vesnić je ispraćen na večni počinak.
Izvor: Novosti

7 komentara:

ivana,  уторак, 28. јул 2009. 23:55:00 CEST  

suvisno je pricati o tome ko si bio i kakav...neka ti je vecna slava

Анониман,  среда, 29. јул 2009. 12:57:00 CEST  

neka ti je vecna slava.delije leskovac

Анониман,  четвртак, 30. јул 2009. 05:35:00 CEST  

Pocivaj u miru druze iz skolske klupe.Bices u nasim mislima ZAUVEK!Steta ,bas steta sto si nestao.

Анониман,  субота, 1. август 2009. 12:02:00 CEST  

neka ti je wecna slawa,sewer je uz tebe...HxCxZx

Анониман,  субота, 1. август 2009. 20:42:00 CEST  

ODVEO SI ME NA PRVI TRENING U RADNICIKI UCIO DA NE SMEM DA BUDEM CAVA I DA PUSTAM NA SEBE ZAUVEK CU TE SE SECATI :(((( NEKA TI JE VECNA SLAVA I NEKA TE CUVAJU ANDJELI !!! .............. GIGA 90"

Анониман,  недеља, 23. децембар 2018. 07:06:00 CET  

Imao sam priliku da upoznam ovog kralja..gospodina..izvarednog coveka..na jednoj svadbi u Uzicu gde sam pevao..veliki Srbin sa velikim srcem..cast mi je sto sam te upoznao..laka ti zemlja delijo ljudska..

Unknown недеља, 23. децембар 2018. 17:34:00 CET  

Posle te svadbe je i poginuo... kada smo naseg druga ispratili na more sa porodicom, gde je krenuo svog sina prvenca u Ostrog da krsti.. Buca je bio najveća ljudska veličina koju sam ja u svom životu upoznao, a upoznao sam i poznajem premnogo ljudi. Takvo srce kuca samo jednom, mada ničija nije do zore gorela, juče završiše i dušmani,Bog nije mačka, počivaj drug moj u miru, sin ti je kralj kao i ti, budi ponosan na nebu. Ivan

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP