Zoran Dašić Daša imao moždani udar

Zoran Dašić Daša (53), osnivač i vođa „Legendi“, imao je pre nepune dve nedelje periferni moždani udar, posle čega je hitno prebačen u bolnicu. Posle ukazane lekarske pomoći je počeo da se oporavlja, pa je pre dva dana pušten na kućno lečenje. Nakon oporavka pridruzice se svojoj grupi koja je na srpskoj turneji

- Godinama već imam problem sa visokim krvnim pritiskom i to je bio glavni uzrok moždanog udara. Napad se dogodio dok sam bio kod kuće. Gledao sam film i odjednom mi je pozlilo. Sledeće čega se sećam je da sam se probudio u bolnici.
Pošto mi se u jednom trenutku blokirao centar za ravnotežu, lekari su mi savetovali da što više šetam. Sada se odmaram i povremeno odem do pijace, a osećam se sve bolje i bolje. Ma biću kao nov za desetak dana.

Kada se potpuno oporavi, Zoran će se pridružiti „Legendama“, koje su na turneji po Srbiji za kojom vlada veliko interesovanje. rekao je za „Alo!“ Dašić, koji se trenutno nalazi kod kuće.
Izvor: Alo!, Foto:www.grupalegende.com

Zoran Dašić
Osnivač i vodja popularnih “ LEGENDI ”, njihov tekstopisac, kompozitor, gitarista i tamburaš. Ima mnogobrojne estradne nagrade, status priznatog umetnika. Član je Udruženja kompozitora Srbije, a napisao je i dve knjige. Urednik je u muzičkoj redakciji RTS. Živi i radi u Beogradu...
Izvor: www.grupalegende.com

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP