Tanja Jovančević: „Bila sam sa Šašićem i Lukasom“

Najstarija ženska ukućanka Velikog Brata Tatjana Jovančević (36) je priznala pred kamerama da je svojevremeno bila u vezi sa dvojicom folk pevača, Acom Lukasom i Željkom Šašićem, pise "Alo!

Pričajući u dnevnoj sobi sa ostalim takmičarima Tanja je odjednom „otvorila dušu“ i pohvalila se informacijom da je bila devojka poznatih muzičara. Sve je počelo kada joj je Dragica uputila kompliment da bolje izgleda od Sonje Šašić (bivše Šašićeve, a sadašnje Lukasove izabranice), na šta je takmičarka u rijaliti emisiji imala spreman odgovor: - Ja sam bila u vezi i sa Lukasom i sa Šašićem, ali nešto kratko. Baš se sećam kako mi je Acina majka spremala klopu - rekla je Tanja.

Sa željom da proverimo da li ova Zemunka govori istinu, kontaktirali smo sa Šašićem, koji nam je potvrdio njenu priču:
- Jesmo bili zajedno pre nekih 15 godina. Nažalost, posle smo izgubili svaki kontakt, a preko zajedničkih prijatelja sam čuo da je imala operaciju noge i sve ostalo. Mogu da kažem da je lepa kao što je i nekada bila. Voleo bih da se vidimo kada izađe iz kuće, da popijemo kafu i ispričamo se - kaže Željko za „Alo!“.
Folk zvezda Aca Lukas kaže za naš list da nije upoznat sa situacijom:
- Ne mogu da komentarišem jer ne znam o čemu se radi, ne gledam sektaške emisije na sektaškim televizijama, kratko je poručio.
Izvor: Alo!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP