Marko Pavlović, favorit za pobednika "Ja imam talenat"

Apotekar iz Niša Marko Pavlović (18) nastupom u emisiji „Ja imam talenat" oborio s nogu i žiri i publiku.



Nišlija, koji tvrdi da je muzički nepismen i da se za nastup spremao samo slušajući svetske bardove opere, izvođenjem arije „Nesun dorma" iz Pučinijeve opere „Turandot" postao je najveći favorit za pobednika šoua!

Marko kaže da je i sebe iznenadio nastupom, jer je tek pre godinu dana počeo da peva.
- Nikad se nisam oprobao u operi, mada sam bio u iskušenju da to više puta učinim.
Ali, mislio sam da bi mi se ljudi podsmevali jer ovde nema mnogo obožavalaca operske umetnosti. Kada sam čuo za audiciju za emisiju „Ja imam talenat", pripremao sam se slušajući operske pevače, najviše Pavarotija. Mada ne znam italijanski, operu bukvalno osećam i pevam po sluhu - objašnjava Marko svoj operski talenat.

Iako se stručni žiri oduševio njegovim nastupom, što je burnim aplauzom pokazao i direktor Beogradske filharmonije Ivan Tasovac, Marko kaže da je mogao i bolje.

- Bukvalno sam se tresao od treme gledajući svoj nastup. Imam dosta zamerki jer sam vrlo samokritičan. Ali, s obzirom na to da sam čak sedam sati čekao da dođem na red za nastup, na kraju je sve dobro ispalo. Bilo mi je veoma drago što je u žiriju bio Ivan Tasovac, jer o njemu imam veoma visoko mišljenje. Njegova podrška veoma mi znači. U publici je bila moja drugarica Aleksandra Simić, koju sam rasplakao - kaže Marko.
Pavlović je prošle godine završio srednju apotekarsku školu, gde za njega imaju samo reči hvale. Njegove koleginice iz niške apoteke sa pažnjom su propratile njegov nastup.
- Marko je bio divan. Nismo verovale da ima takav glas. Da smo znale za njegov dar, molile bismo ga da nam ponekad nešto otpeva - kaže apotekarka Snežana Janković.
Međutim, Marko kaže da se karijeri apotekara neće posvetiti.
- Nadam se da sam prošao ovaj krug takmičenja. Ako bih osvojio 100.000 evra, kupio bih stan i auto, a ostatak novca potrošio bih da školujem glas. U Nišu je najavljeno otvaranje opere, pa se nadam da ću nekad moći da nastupim pred svojim sugrađanima - kaže Marko.
U očekivanju da zapeva na operskoj sceni, Marko sa svojom grupom „Ekskluziv" peva po kafićima i diskotekama u Nišu i Aleksincu.
Izvor: Press, YouTube

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP