Ceca Ražnatović za Hello!: Srećna sa Vladimitom

U intervjuu magazinu "Hello!", Svetlana Ceca Ražnatović je rekla da je srećna sa manekenom Vladimirom Cvetkovićem kojeg je upoznala preko zajedničkog prijatelja.

"Godinama su me mediji dovodili u vezu sa mojim prijateljima, retko kad sam šta demantovala. Sada sam srećna jer sam ispunjena i zadovoljna i na ljubavnom planu!" - rekla je folk zvezda u ovom intrevjuu.

Mene i Vladu je pre nekoliko godina upoznao zajednički prijatelj Sreten Radović. Letos smo se sreli i razmenili brojeve telefona. Pošto sam sa porodicom ubrzo otputovala na Kipar, a on se vratio svojim poslovnim obavezama, u kontaktu smo bili preko telefona. Kada sam se vratila sa Kipra intenzivirali smo druženje i naše viđanje je postalo učestalije", ispričala je Ceca.
Koliko su Ceca i Vlada postali bliski govori i podatak da će ga folk zvezda pozvati na svoju slavu Svetog Nikolu, ali i na druga porodična okupljanja.
"Nije isključeno da se pojavi u nekom od mojih spotova", kaže Ceca.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP