Mirjana Stamenić u Velikom bratu

U kuću Velikog brata je ušla atraktivna medicinska sestra Mirjana Stamenić, koja je za sebe rekla da joj se "sviđa kad muškarac plače i kad pati", a dodala je i da "voli da bude kučka"!

"Za sebe mislim da sam atraktivna i zgodna, nema muškarca koji se ne okreće za mnom. Muvali su me doktori", kaže 23-godišnja Užičanka, medicinska sestru koja radi u Beogradu, a kada je ušla u kuću Mirjana se izljubila sa školskim drugom iz Užica Arsom.

Mirka ima dečka, hobi joj je odlazak u kupovinu, obožava Sergeja Ćetkovića i trilere.
- Prijavila sam se zato što na kastingu prvi put nisam prošla, a iskoristili su me za marketing. Nikad ne odbacujem ono što zaslužujem. Moji motivi za učestvovanje u VB-u su novac i druženje. Savršen dan mi je kada uspem da završim sve obaveze i da se usput vidim sa prijateljima - rekla je Mirka.
Inace, umesto uobičajenog izbacivanja, Veliki Brat je ovog ponedeljka napunio kuću, u čemu su mu pomogli i ukućani.
Kuću u Košutnjaku, tačnije dvorište kuće ponovo su videle sve dosadašnje takmičarke - Sexy Sandra, Violeta, Danica, Tanja i Indijana. A ukućani su davali poene (od jedan do pet) svakoj od njih. Posle, manje-više, očekivanog glasanja, Banjalučanka Indijana i Danica iz Inđije bile su izjednačene, jer su obe imale po 36 poena.
Odlučila je karta sreće, pa se u šou vratila Danica, na, malo je reći, oduševljenje Arse!
Arsa, međutim, ne zna šta je sve Danica izjavljivala po izlasku iz kuće, a jedna od njenih rečenica je bila i da je "Karlo njen tip muškarca"...Hm, da li će biti povoda za novi sukob Karla i Arse?
Ali, Veliki Brat je u kuću vratio i bivšu takmičarku sa najmanje poena (23), a to je bila Tanja iz Zemuna, koja je iz kuće izbačena 9. novembra.

8 komentara:

Анониман,  уторак, 24. новембар 2009. 04:10:00 CET  

Sada ima za koga da se glasa Napred Miro

Sundjer субота, 28. новембар 2009. 11:03:00 CET  

Mira je skrenula paznju na sebe mnogim ljudima time sto je dosla bez carapa bosa u sandalama po onako hladnom vremenu. Pokazala je da vodi racuna o svom izgledu, i da je spremna za rad dobrog izgleda sve da izdrzi. SVAKA JOJ CAST!!!

Анониман,  субота, 28. новембар 2009. 11:12:00 CET  

Miro svaka cast!!!! Kako mozes bosa da ides po onako hladnom vremenu. Alal vera!!!

Crni,  недеља, 29. новембар 2009. 17:27:00 CET  

I ja cu da glasam da pobedi ova preslatka plavusica ;) napred Miro :)

Анониман,  уторак, 1. децембар 2009. 11:21:00 CET  

Mira je starno lepa i zgodna devojka. Posebno me je odusevila kad je ulazila u kucu VB u onoj haljinici bosa u sandalama po onoj hladnoci. Za rad dobrog izgleda sve se izdrzi pa i hladnoca. MIRO SVAKA CAST

Анониман,  уторак, 1. децембар 2009. 11:58:00 CET  

Mira me je odusevila ulaskom u kuci VB posebno time sto se pojavila bosa bez carapa u sandalama po onoj hladnoci. Miro ALAL VERA!!!!

Анониман,  петак, 4. децембар 2009. 13:56:00 CET  

Mira je kraljica. Svaka joj cast kad moze da ide bosa bez carapa po onako hladnom vremenu mislim na trenutak ulaska u kucu VB. Moj favorit je definitivno!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP