Dragan Marinković Maca neće da se ženi?

Pošto je do sada tri puta bio učesnik rijaliti šou-programa, Dragan Marinković Maca nije konkretno odgovorio na pitanje da li bi u neki šou ušao i četvrti put, ali je objasnio zašto je do sada ulazio u ovu vrstu egzibicionizma.

- Prvi put sam to uradio zbog iskustva, a druga dva puta zbog novca. Honorari su dobri i isplatilo se. Majka mi je penzioner, sin Lav ide u školu, devojka je apsolvent, a ja volim život tako da su troškovi enormni i od nečega se mora živeti - kaže Maca koji će uskoro postati otac po drugi put, pošto je njegova devojka Tijana u drugom stanju.

- Tijana je trudna. Trebalo bi da se porodi krajem septembra ili početkom oktobra. Dobiću još jednog sina, kojeg ćemo nazvati Kan. Razgovarao sam sa Tijanom o venčanju. Ne znam hoće li ga uopšte biti. Još sam neženja, papir mi nije bitan - rekao je Dragan Marinković Maca, prenosi "Scandal".

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP