Firči: Hoće da me linčuju!

Ivan Fece Firči, jedan od najkontroverznijih učesnika „Farme", u ekskluzivnom intervjuu za Press kaže da mu po izlasku sa imanja u Lisoviću stalno stižu pretnje, ali da se on ne plaši za sopstvenu bezbednost.

Bivši bubnjar EKV-a otkriva da je njegov prijatelj pre tri dana pretučen na ulici jer je pohvalno pričao o njemu.

- Po izlasku sa „Farme" dobio sam pouzdane informacije da me juri nekoliko organizovanih grupa. Ipak, ne bojim se za sopstvenu bezbednost i ne razmišljam da unajmim pratnju. Ako neko želi da se čitav ovaj aspekt priče završi na dva šamara u najboljem slučaju, onda je sve što imam da kažem - čestitam. Nažalost, moj prijatelj koji radi kao obezbeđenje brutalno je pretučen jer je lepo pričao o meni.

Kada ste izlazili sa „Farme", okupljeni su vas gađali jajima, a priča se da su hteli i da vas kamenuju?
- To je bila organizovana grupa ljudi iz Barajeva, ali nisam imao razloga da se osećam ugroženim jer sam bio u kolima, a i bila je angažovana lokalna policija. Obezbeđenje je odradilo dobar posao.

Mnogi su vam na „Farmi" zamerili što ste psovali. Da li se kajete zbog svega izrečenog?
- Nema nijedne jedine stvari zbog koje se kajem. Sve što sam izgovorio ili psovao izvučeno je iz konteksta i nije moglo da se shvati na pravi način. Zato mi ne pada na pamet da se izvinjavam.

Po izlasku sa imanja izjavili ste da se kajete što ste ušli?
- I taj moj odgovor je izvučen iz konteksta. Ne kajem se što sam ušao, jer sam želeo da vidim kako je to učestvovati u jednom rijalitiju. Sve sam to shvatio kao zezanje. Zato mi je i žao što se ova „Farma" pretvorila u takvu budalaštinu. Mislim da smo svi to i shvatali kao igru i šalu, osim idejnog tvorca svega (Miloša Bojanića prim. aut.).

U kakvim ste sada odnosima sa bivšom suprugom Marinom Perazić?
- Nije tajna da nismo u sasvim dobrim odnosima. Ona želi da se dokopa malo popularnosti. Marina bolje da snimi novu pesmu nego što godinama koristi svaku priliku da mi lupa medijske šamare. Možda nije trebalo ni da je spominjem na farmi, ali mi je na neki način drago da su ljudi po prvi put mogli da čuju i moju stranu priče. Ipak, na svu sreću, sasvim je normalno da nas ujedinjuju naša deca. Mlađa Mia je trenutno kod mene, a Luna je upisala studije glume u Njujorku! Jako sam ponosan na obe.
(Press)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP