Hasan Dudić i Milan Paroški: Umalo tuča na Farmi

Hasan Dudić nasrnuo je na Milana Paroškog, a fizički obračun sprečili su ostali farmeri.

Sve je počelo kada je političar negativno komentarisao kuvanje na imanju, tvrdeći da svakog dana jede istu hranu.

Paroški: Kod mene u kući kuva se pet jela dnevno, a ovde je kao u zatvoru. Jedemo ista tri jela, koja se vrte ukrug. Ovo je jedna velika čerga!

Ove reči isprovocirale su većinu fensi seljaka, a najbrži je bio omaleni Hasan, kojeg je očito pogodila reč „čerga“, pa je munjevito krenuo ka Paroškom da bi se obračunao s njim. Ni Milan nije ustuknuo, a prvi boks meč sprečili su ostali farmeri, razdvojivši zaraćene strane:

Hasan: Malo je falilo da ga tresnem u glavu, mamu mu jeb.m - vikao je folker dok su ga gurali u stranu.

- On je mojih godina, a izgleda kao da mi je stariji rođak. Taj čovek, bre, nema obraza, njegov obraz je kao đon. Nemoj, bre, da me diraš, ako tražiš kur.c, od mene ćeš ga dobiti. Kad bih ga udario, mamut bi mu na nos izašao. Roknuo bih ga glavom tako da probije svojom glavom zid, mamu mu jeb.m.

Uzeo mi Zlatu na zub, maltretira sve žene na Farmi. Samo grabi i jede, ne može od njega niko da dođe na red. Njegov ceo život je prevara, prevario je i državu - urlao je bivši bokser.

Pola sata kasnije predstava je završena. Hasan je spustio gard, a Paroški se sklonio u dvorište. Do sledeće prilike, na koju se sigurno neće dugo čekati.
(Izvor: Kurir)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP