Ekrem Jevrić - novi hit: Igbala, srce si mi dala i nisi se pokajala…

Ekrem Jevrić pre ulaska u „Farmu“ snimio je CD na kojem se pored velikog hita „Kuća pos‘o“ našla i numera posvećena njegovoj ženi Igbali, ali koja je u zapećku zbog hita po kojem je postao poznat.


Farmer je jednom prilikom na imanju izrecitovao deo pesme, a ovde prenosimo u celosti ovu numeru, koju je do sada na „jutjubu“preslušalo više od 100.000 ljudi.

IGBALA

Evo me opet pred avlijom stojim,
čekam tebe i minute brojim.
Svaki mi je minut ko godina dug,
Jedva čekam, jedva čekam da ti vratim dug.
Kada sam te ja prosio, reč sam ti dao
Voleću te sve do groba, života mi moga.
Ti si meni obećala da ćeš verna biti
I čet‘ri sina da ćeš mi roditi

Refren:
Igbala, Igbala, srce si mi dala
i znaj da se nisi zato pokajala

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP