Eva Ras objavila knjigu o Farmi i zlostavljanju

Bivša stanarka rijaliti šoua ” Farma” Eva Ras je izdala knjigu ” Ekrem i Eva”.

Kako Eva kaže, knjiga se bavi životom na Farmi ali je takođe prožeta pričama o sajber zlostavljanju za koje ona tvrdi da su krivi podmladci političih stranaka.

- Ja sam potpuno zapanjena, okusnica jeste život na Farmi, ali je takođe i sajber zlostavljanje javnih ličnosti, ta internet osuda sa svih strana i veb aktivnosti koje su, sigurna sam delo podmladka političkih stranaka, oni brukaju našu zemlju. Pa zamislite kada su meni deca na ulici prilazila i izvinjavala se zbog gluposti koja su pisana na moj račun “Baba se sunčala, Ubi babu…” priznajući da su ih njihove stranke terale na to – priča Eva.
- Knjiga je izdata dva meseca kasnije od planiranog, jer je prva izdvačka kuća sa kojom sam srađivala odbila dizajn korica, te sam morala da nađem novog izdavača. Moja knjiga, moj dizajn. “Evro Đunti” je izdavačka kuća koja je prihvatila knjigu kakvu sam je ja napravila. Ovo je zaista moja knjiga – rekla je gđa Ras.
- Na naslovnoj strani je Noletova lopta, verovali ili ne, pogodilo se da su i njega zlostavljali putem interneta, tako sam jutros pročitala, ali to nije razlog zašto njegova lopta stoji tu, već sam čitala da i Nole voli Ekrema, pa se poklopilo – završila je Eva Ras.
Izvor: Pulsonline

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP