Anonimusi napali sajt DS-a

Hakerska grupa Anonimusi napala sajt Demokratske stranke i to opštinskog odbora Vračar. Poručuju da žele da iskažu svoje nezadovoljstvo zbog stanja u Srbiji.

Na sajtu vračarskog odobra DS-a ostavljena je fotografija pripadnika pokreta Anonimusi i poruka u kojoj se između ostalog navodi: "Mi spremamo hranu. Mi raznosimo đubre. Mi radimo u fabrici. Mi čuvamo miran san. Mi smo legija! Mi ne opraštamo!! Mi ne zaboravljamo!!! Mi smo Anonimusi".

U poruci koja se vidi na sajtu, domaći Anonimusi dodatno objašnjavaju svoj potez:

"Ovim putem ne želimo da idemo protiv sistema, ne želimo da naškodimo bilo kome na bilo koji način, ovim putem samo iskazujemo svoje nezadovoljstvo zbog stanja u našoj zemlji u kakvoj živimo. Ovim putem skrećemo pažnju svakom svesnom građaninu da i dalje ima nas koji se bore za pravdu - na bilo koji način.

Politička „elita“ nam maše devedesetima kao kugom. Nikakve konkretne planove za BUDUĆNOST ne dobijamo, nego samo ustaljene fraze. Kao da im govore i izjave pišu autori templejta za mobilne telefone. Svim "akterima" ove pogubljenosti političkog establišmenta".

Anonimusi su danas na kratko oborili i sajt SPS-a na kome su ostavili istu poruku, kao i sajt novosadskog odbora Lige socijaldemokrata Vojvodine.

Sajtovi SPS-a i LSV-a su u funkciji.
(B92)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP