Privedena sumnjiva osoba koja na kompjuteru nema nijedan skinuti ilegalni sadržaj!

U jeku ACTA-e SOPA-e i ostalih čudnih skraćenica od kojih se surferima ledi krv u žilama, stiže i jedna pomalo bizarna vest. Tokom višemesečne istrage o ilegalno skinutim sadržajima, Interpol je naleteo na osobu koja prestavlja presedan u njihovom dosadašnjem radu te se izdvaja po tome što na računaru nije imala ni jedan jedini ilegalni sadržaj!

Kako je potvrdio John Mills iz Londonske podružnice Interpola, jutros je u njihove prostorije priveden mladić koji je svojim neobičnim aktivnostima privukao njihovu pažnju, te isti tren zaradio status sumnjive osobe...

Ono što su njihovi agenti koji prate online promet korisnika posumnjali, uskoro su i potvrdili eksperti pregledom njegovog računala – nijedan softver na njemu nije ilegalno skinut, nijedan film nije ukraden i svi programi imaju uredne licence.


S obzirom na ovo devijantno ponašanje do sad neviđeno na prostorima interneta, u pomoć je pozvan i psiholog koji je s mladićem obavio službeni razgovor kako bi utvrdio pozadinu ovog presedana u povijesti Interpola i interneta kao takvog. Nakon razgovora s osumnjičenim, psiholog je dao samo kratku izjavu:

“Ne znam, zbunjen sam. Diploma psihologije i viešegodišnje iskustvo nije mi pomoglo da doprem do ovog mladića. Kad sam ga upitao zašto nije skidao filmove i muziku kratko je odgovorio “da to nije po zakonu” ali taj odgovor me nije zadovoljio jer ništa nije tako jednostavno. S obzirom na okolnosti, pretpostavljam da se radi o latentnom nasilniku koji svoju narav skriva iza ovakvog ponašanja, te sam policiji preporučio da ga zatvori na određeno vrijeme u psihijatrijsku ustanovu kako bi pomoću raznih specijaliziranih testova mogli točnije utvrditi o čemu se tu radi”.

Uspjeli smo doći i do majke nesretnog mladića koja nam je u suzama kratko rekla:

“Očajna sam… sam Bog zna koliko puta sam mu rekla da skine neki film ili neku pjesmu da bude normalan mladić kao i njegovi prijatelji, ali ne… nije htio ni čuti. Iskreno se nadam da će mu ova rehabilitacija pomoći i da će se kući vratiti pun ideja o tome što da skida s interneta… Kako bi mu barem malo u tome pomogla, naručila sam od telekoma novu i bržu optičku vezu kako bi, kad se vrati kući, što prije nadoknadio propušteno”.

Za kraj moramo dodati još jednu nevjerojatnu činjenicu koju smo saznali tik pred objavljivanje teksta – na sve navedeno, dokazano je i da je osumnjičeni pročitao ama baš svaki ugovor o prihvaćanju odgovornosti (EULA) koji mu se ponudio prilikom instalacije softvera, te je zbog toga odlučeno da se iz normalnog odjela psihijatrijske ustanove po hitnom postupku prebaci u odjel maksimalne sigurnosti.
NAPOMENA: NIJE ZA OZBILJNO
JAVNO.ba

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP