7 smrtnih Facebook grehova prema muškarcima

Muškarci su sastavili listu sedam smrtnih grehova koje žene čine na društvenim mrežama. U koliko njih si i ti ogrešila?

1. Špijunaža
Djevojke se često pretvaraju u špijune i agente CIA-e pa kopaju po profilu muškarca na kog su bacile oko. Traže slike, komentare, videe, postove ili bilo kakvu "prljavštinu" iz prošlosti zbog koje bi mogle napraviti dramu. Muškarci poručuju: "Da postoji određena tajna za koju ne želim da saznaš, sigurno je ne bih objavio na svom Facebook profilu!"

2. Duck Face
Većina muškaraca ne pronalazi smisao u stavljanju hiljadu "blesavih" fotografija, a posebno onih na kojima napućiš usta. "Duck face" poza na fotkama, a još gore uživo, je u rangu plastičnih operacija - previše fejk i savim nepotrebna! Što se dogodilo s prirodnim osmijehom?"

3. Stalno postanje

Sigurno ste upoznati sa sindromom privatno-javnih objava - što sam jeo, koliko sam dugo spavao, zašto mi budilnik nije zvonio i sl. Ukoliko si i ti jedna od osoba koje imaju potrebu obavijestiti svoje Facebook prijatelje o apsolutno svim situacijama koje su ti se dogodile, odmah prestani. "Nikoga ne zanima zašto ti je poštar zvonio u 8 ujutro i kojim lakom si

4. Statusi o beskorisnosti muškaraca
Vjerovatno među svojim prijateljima imaš žestoku feministkinju koja se stalno bori za ženska prava i pritom pljuje po muškom rodu. Vrijeđanje i omalovažavanje muškaraca na društvenim mrežama je nezrelo i potpuno neprihvatljivo za djevojku u bilo kojim godinama! "Užasno je ponižavajuće za djevojku kada na svojim statusima piše kako su svi muškarci svinje, lažljivci i prevaranti. Ne trpaj nas sve u isti koš, a pogotovo ne na takav nezreo način - javno i pred 300 svojih prijatelja."

5. Albumi sa nazivima: "Ja, ja i samo ja!"
Ni jedan muškarac ne želi izaći sa djevojkom koja ima na hiljadu samo svojih fotografija i svi nastoje izbjeći egoistične i samodopadne "kokice" koje stalno uploadaju fotke sebe samih u raznim pozama i odjevnim kombinacijama. "Stvarno je žalosno kad djevojka na profilu nema ništa osim svojih slika... Na temelju toga zaključujem kako uopšte nema prijatelja što zapravo znači da nije društvena i da je tašta."

6. Objavljivanje "naših" fotografija, iako "mi" ne postojimo
Prijevremeno mijenjanje relationship statusa i stavljanje zajedničkih profil fotografija nakon samo par izlazaka je očajno. Patience, my dear, sve će doći na svoje s vremenom.
"Jednom je djevojka nakon samo tri izlaska stavila na Facebooku da smo u vezi i stavila našu sliku iz kafića za profil sliku, i naravno, tagovala me. Poludio sam jer, kao prvo nismo bili u vezi, a kao drugo, ja joj nijednom riječju nisam spomenuo vezu jer sam izlazio sa drugim ženama- naravno, njeno objavljivanje "naše" fotografije samo mi je stvorilo probleme jer su svi mislili da sam preljubnik i lažljivac!"

7. Srceparajuće poruke i propratna srca objavljena na njegovom zidu
Nijedan muškarac ne želi da svi njegovi prijatelji s fudbala i kolege s posla znaju kako je on tvoj Ljubav, Bubi, Mica, Meda i sl., a pogotovo kad im to svakodnevno pišeš na zid uz mali milion srca i poljubaca. "Nakon što mi je moja, sad već bivša, djevojka na wall napisala kako jedva čeka da vidi svoju "dušicu" večeras i sve to začinila s dvadeset i kojim srculencetom, momci su me u svojim telefonima a preimenovali u Dušicicu, zezali me i redovno slali srca. Trebalo mi je dosta vremena da se oporavim i povratim svoju muškost."
Izvor: Trojka

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP