Stanija u "Plajboju" - bez cenzure

Stanija Dobrojević je pobedila u takmičenju za najlepšu "Playboy golf" devojku na turniru u Nju Džerziju, a nagrada je bila gostovanje u vili Hjua Hefnera, u Los Anđelesu * U rijalitiju Survivor nema problem sa skidanjem u toples, a pred fotografima najpopularnijeg magazina za muškarce skinula je sve!

"Baš na moj rođendan otišla sam u "Playboy" vilu, gde sam videla i upoznala Hefa, koji je pravi džentlmen. Hju je veoma drag i devojke ga obožavaju", kaže Stanija koja je apsolvent na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.

Od početka emitovanja avanturističkog rijalitija Survivor, Stanija je u centru pažnje, što zbog svađa sa ostalim devojkama iz svog plemena, što zbog pojavljivanja u toplesu.

Iako je na prošlom plemenskom savetu poslata na Ostrvo odbačenih, ona kaže da je to sve bila avantura kroz koju je sazrela.

"Kostarika je samo još jedna u nizu mojih životnih avantura! Bilo je istovremeno prelepo i preteško, to iskustvo me je promenilo, postala sam bolja osoba. Survivor je moj učitelj i mučitelj, pobedila sam samu sebe."

Pored iskustva sa Hefnerom i na dovljim ostrvima Kostarike, Stanija je pričala i o muškarcima koji je privlače.

"Neophodni su jak karakter, snaga i moć", kratko i jasno kaže Stanija.
(Mondo)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP