Kemala Montena "sahranili živog "

Mada su mnogi mediji u regionu večeras objavili da je poznati pevač Kemal Monteno preminuo, ova informacija definitivno nije tačna!

Danas u 17 sati sarajevski portal Kliks.ba objavio je intervju sa Montenom u kome je pevač rekao da se odlično oseća i da jedva čeka da održi koncert u Beogradu.

"I jutros sam čuo da sam umro. Naime, zvao me moj doktor Aganović da
pita kako sam, kaže da je čuo da sam umro. Ne znam šta se dešava,
jer su me još jednom mediji 1995. godine pokopali... javili su da sam
umro u Ljubljani. Ja sam dobro, upravo sam se vratio s probe, snimao
sam emisije u Beogradu", rekao je Monteno.

On je kazao da mu je sve postalo smešno oko vesti o njegovom umiranju
i pozdravio je sve koji su bili tužni zbog njegove navodne smrti.
Datum održavanja  Montenovog koncerta je  29. oktobar, a solistički koncert će biti održan u Velikoj dvorani Sava centra.
Pevač je napravio dvogodišnju pauzu u nastupima, kao posledicu zdravstvenih problema, ali se, priznaje, uželeo velikih koncerata i svoje publike.
Posle večerašnjih tvrdnji da je mrtav, naziv koncerta je više nego simboličan: "Vratio sam se živote"!
(Alo)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP