Kako je prekinut masakr u Parizu: Prvi snimak upada specijalaca u koncertnu salu!

Francuska policija odmah po dojavi o terorističkom napadu, pokrenula je munjevitu akciju koja je zabeležena na video-snimcima koji su procureli u javnost.

Foto: Liberation

Kako se vidi i čuje na tim snimcima, odmah po ulasku policije u salu odjeknula je pucnjava i eksplozija. Svirka, tokom koje se dogodio teroristički napad u Parizu bila je prilično glasna, svedoče oni koji su se zatekli na licu mesta.

- Čuo sam pucnjeve. Okrenuo sam se i video senku čoveka sa kapom koji je stajao u blizini zadnjih vrata. Zapucao je u mom smeru - ispričao je neimenovani svedok drame za francuski Liberation.

On je opisao kako je uspeo da pobegne i preživi ovaj stravičan napad:

- Ljudi su počeli da padaju i da se bacaju na pod. Mislim da je čovek koji je stajao pored mene ubijen. Zatrčao sam, preskočio ogradu i tako sam uspeo da pobegnem. Istrčao sam kroz izlaz za slučaj opasnosti. Sakrio sam se u kafiću. Sve što sam mogao da čujem, bile su sirene, preneo je portal Srbija danas.



 

U terorističkim napadima širom Pariza i masakru u dvorani Bataklan ubijeno je 127 ljudi, rekao je francuski predsednik Fransoa Oland. Francuski specijalci neutralisali su napadače koji su u koncertnoj sali ubili 120 talaca. Mrtvi i u pucnjavi ispred restorana. Bombe i na Stad de Fransu, tokom fudbalske utakmice Francuska – Nemačka. Fransoa Oland proglasio vanredno stanje i najavio "nemilosrdan" rat protiv terorista. Ne zna se ima li među žrtvama državljana Srbije.

Islamska država preuzela je odgovornost za napad.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP