Devojka bez vagine mašta o seksu i skuplja novac za operacju (VIDEO)

screenshot
Kajli Moats ima 22 godine i rođena je sa retkim poremećajem koji se zove Majer Rokitanski Kuster Hauser sinodrom, što znači da je rođena bez vagine i materice. Ima jajnike i ovulaciju, ali tu prestaju ženski procesi u njenom telu. Ona silno želi da vodi ljubav sa svojim dečkom, pa baš zato da skupi novac za operaciju.

Da nešto sa njom nije u redu, saznala je u 18. godini kada je prvi put otišla kod ginekologa jer su sve njene drugarice dobile menstruaciju, a ona ne. Umesto vaginalnog otvora, Kajli ima samo tanku kožicu.

Zdravstveno osiguranje ne pokriva operaciju kojom bi se konstruisala njena vagina, jer se takva operacija tretira kao promena pola.

Zbog toga njena porodica, prijatelji i dečko skupljaju novac na internetu kako bi Kajli što pre bila potpuna žena.


Bez obzira na svoje stanje, ona je u srećnoj vezi. Robi je nije napustio nakon što mu je rekla da nema vaginu i da će dati sve od sebe da joj pomogne u njenoj borbi.

Sestra i prijateljice su se već ponudile da će biti surogat majke njenoj deci, a skupili su više od 5.000 dolara od 15.000 potrebnih za operaciju.

- Upoznala sam Robija u višoj školi kada sam radila na recepciji. Došao je do mene i od tada smo počeli da pričamo. Trebalo mi je oko mesec dana da mu kažem da nemam vaginu. U početku je bio zbunjen, ali podržavao me je i rekao da to ne menja apsolutno ništa - rekla je Kajli.

Raduje se prvom seksualnom odnosu.

"Plašim se da nešto ne krene po zlu, malo sam i uplašena. Jedan pogrešan potez može da me povredi. Plašim se koliko će boleti", rekla je.

superzena.b92

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP