Koliko veza treba da traje da bi brak bio idealan?

Mnogi parovi brzo uđu u ozbiljnu vezu, a početna zaljubljenost ih ponese, te bez mnogo razmišljanja stanu na "ludi kamen". U takvim situacijama, često se desi da brak ne uspe. Pa, koliko onda parovi treba da se zabavljaju? 

Pixabay

Istraživanje, u kome je učestovalo 3000 ljudi, pokazalo je da ipak treba dobro da upoznate partnera i sačekate sa ulaskom u bračne vode.

Prema studiji, parovi koji su u vezi dve godine pre braka imaju 20 odsto manje šansi za razvod od onih koji su u vezi proveli godinu dana.

Takođe, parovi koji su u vezi proveli tri godine, pre nego što su odlučili da se venčaju imaju čak 50 odsto manje šansi za razvod.

Samim tim, zaključak naučnika je da ne verujete u bajke, te da je trogodišnja veza idealna za stupanje u brak.

Izvor: Superzena.B9

1 komentara:

Анониман,  уторак, 16. јануар 2018. 11:54:00 CET  

Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imao problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujući Dr. Agbarazari Agbazara hrama, jer sam pomogao da bacim čaroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti čaroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Neću vam više govoriti o meni, nego ću samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. AGBAZARA TEMPLE kroz ove detalje; ( agbazara@gmail.com )

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP