Druga sezona serije "Senke nad Balkanom": Objavljen prvi trejler

Posle ogromnog uspeha koji je postigla prva sezona, tokom prethodnih meseci uigrana ekipa, sa autorom i rediteljem Draganom Bjelorlićem na čelu, snimala je nastavak popularne serije "Senke nad Balkanom".

Izvor: PROMO
Pred nama je sada prvi trailer koji ne samo da nam predstavlja nove likove, već i naslućuje da će "Senke 2" biti još misterioznije.




Glavni likovi Tane (Dragan Bjelogrlić) i Stanko (Andrija Kuzmanović) se ponovo nalaze u srcu misterije koja može promeniti sudbinu Evrope. Međunarodne zavere, tajna društva, ekstremne ideologije, narko ratovi, dekadencija u osvit katastrofe, istorijska je pozadina uzbudljive potrage za rešenjem misterije jezivih zločina koji potresaju Beograd 1934. godine.

Još ambicioznija u prikazu skrivene istorije Balkana, ova sezona će dati spektakularnu mešavinu akcije i drame, misterije i napetosti, vodeći nas od blatnjavih ulica Jatagan male, pa sve do blistavih Bečkih koridora vlasti.

Epski zamah, uzbudljiva akcija, živopisni novi i stari likovi učiniće da druga sezona "Senki nad Balkanom" ode korak dalje u podizanju standarda domaćeg igranog programa.

I u drugoj sezoni, uživaćemo u rolama koje tumače Marija Bergam, Nenad Jezdić, Goran Bogdan, Jovana Stojiljković, Miloš Samolov, Srđan Žika Todorović, Gordan Kičić, Nikola Đuričko, Nebojša Dugalić, Branimir Brstina, Marko Živić, Toni Mihajlovski, Petar Arsovski, ali i u novim likovima koji su dodeljeni Nataši Ninković, Leoni Paraminski, Bogdanu Dikliću, Vesni Trivalić, Marku Grabežu i Igoru Đorđeviću.

Kreator i reditelj serije je Dragan Bjelogrlić, muziku i ovog puta potpisuje Magnifiko, a emitovanje je planirano na jesen 2019. premijerno na kanalu NOVA S.

1 komentara:

dercy lyne петак, 19. април 2019. 09:18:00 CEST  

Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je Dr. Poziv ili WhatsApp: +2349083639501 ... Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. toliko ljudi dobiva svoje bivše natrag i pomoći popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
Želiš li svog bivšeg povratnika?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rješenje financijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
Rješenje problema razvoda?
Nazovite ili WhatsApp: +2349083639501
(nemojte zanemariti ako ne trebate pomoć)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP