Apolonija Dragićević - razvod posla Trenutka istine

Posle 13 skandaloznih priznanja u „Trenutku istine", frizerku iz Beograda ostavio je suprug od kojeg je tražila da je podrži u šokantnoj emisiji * Razvela se i Snežana Osmanović!

Frizerka Apolonija Dragićević (35) iz Beograda „nasledila" je u vreloj stolici „Trenutka istine" Zaječarku Kristinu Mladenović (33) koja je, po principu „bolje vrabac u ruci..." odlučila da ne odgovori na poslednje pitanje, i napusti šou sa 2,5 miliona dinara.
Da bi osvojila novac kojim želi da reši stambeno pitanje, Apolonija, majka dvoje dece, u jučerašnjoj emisiji iskreno je odgovorila na 13 šokantnih pitanja, nakon kojih ju je ostavio suprug!
- Obrukala sam se! Ali, svako čudo za tri dana. Žao mi je što mi se brak rasturio! Žalim i sada već bivšeg muža, jer će ga prozivati. On je agresivan, ne znam kako ću proći! Rekao mi je: „Da sam u emisiji imao pištolj, pucao bih ili u tebe ili u sebe!" Uslovila sam ga da krene sa mnom na snimanje emisije ili ću ga ostaviti. Prihvatio je ucenu.

Pred milionskom publikom, porodicom i suprugom otkrili ste da ste prevarili sadašnjeg partnera. Da li je to bila kap koja je prelila čašu?
- Zna on to. Samo jednom sam to uradila, i to u inat njemu! On je mene varao, pa sam i ja to učinila njemu i rekla mu! Frka je bila žestoka. Odmah posle emisije smo se rastali.
Izjavili ste da je vaš prvi muž bio bolji frajer od sadašnjeg, otkrili ste i da ste ismevali seks sa suprugom, da vam se partner nekad gadi...
- Znao je odgovore na pitanja, ali su mi ih postavili katastrofalnim redosledom, pa je samo loše zvučalo. Da li mi se ponekad gadio? Naravno da jeste. I rođeno dete mi se nekad zgadi.
Potvrdno ste odgovorili i na pitanje da li vas nekad nervira što morate da budete kod kuće sa decom...
- Imam dva sina, volim da vreme provodim sa njima, ali ne preterano. Sad imam ponudu da sa drugaricom idem na more, ali ne mogu sa sinovima. Ako ih ne povedem, biće frke. Zato ću da ostanem kod kuće.
Rekli ste da ste se pokajali što ste brata upoznali sa sadašnjom suprugom, i to u prisustvu njih dvoje!
- Ja svakom kažem u lice šta mislim o njemu, a onda to kažem i ostalima. Lajava sam! Ih, koliko puta sam ja to rekla!
Otkrili ste da stvarate skandale samo da biste privukli pažnju na sebe. Navedite neke primere.
- Što sam starija, sve ih je manje. Nemam vremena, baš sam zauzeta. Recimo, kao klinki bilo mi je dosadno u srednjoj školi, pa sam izmislila da sam trudna. Pravila sam gluposti i dok sam slušala hevi-metal, samo da bih bila u centru pažnje. Poslednji skandal je „Trenutak istine"!

Razvela se i Snežana Osmanović!
Snežana Osmanović iz Zaječara pre dva meseca u emisiji „pala" je na pitanju da li ostaje u braku samo zato što nema volje da se razvede. Sada za Press otkriva da se ipak razvodi.
- Povod za razvod nisu moji odgovori u „Trenutku istine", već zato što naš brak nema svrhe. On se nikad neće promeniti. Šta je - tu je, idemo dalje. Zajedno smo odlučili da se razvedemo, ovih dana treba da završimo i papirologiju - kaže Snežana za Press.
# Izvor: Press

3 komentara:

Анониман,  уторак, 16. јануар 2018. 11:21:00 CET  

Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imao problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujući Dr. Agbarazari Agbazara hrama, jer sam pomogao da bacim čaroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti čaroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Neću vam više govoriti o meni, nego ću samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. AGBAZARA TEMPLE kroz ove detalje; ( agbazara@gmail.com )

Clinton Ben среда, 9. јануар 2019. 23:13:00 CET  

Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

jessica петак, 8. март 2019. 00:07:00 CET  

Kako sam povratio svog bivšeg muža ... Ja sam Jessica po imenu. Pozdrav svima koji čitaju ovo svjedočanstvo. Moj muž me je odbacio nakon tri (2) godine braka samo zato što ga je druga žena pogodila i ostavila mene i dijete da pate. jednog dana, kada sam čitala internet, vidjela sam post o tome kako je ovaj spellcaster na ovoj adresi Akheretemple@yahoo.com, pomogao ženi da se oporavi od muža i dala sam joj odgovor na njenu adresu i ona mi je rekla da je žena Imao je čaroliju mog muža i on mi je rekao da će mi pomoći i nakon 2 dana ponovo ću imati svog muža. Vjerovao sam mu i danas mi je drago što svi znaju da ovaj čarobnjak ima moć da vrati ljubavnike. Jer sada sam sretan sa svojim mužem. Hvala za dr Akhere. Vaša e-mail adresa: Akheretemple@yahoo.com ili whatsApp njemu +2348129175848

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP