Suzana Radisavljević Deni: Poslednja ispovest veče uoči tragedije

aČak i nekoliko dana posle tragične smrti pevačice Suzane Radisavljević Deni (32) rodbina i prijatelji samo nagađaju šta je moglo da se desi.

Suzanina snaja Jelena Milijević (25) priseća se njihovog poslednjeg susreta, veče pred tragediju, i žali što tada nisu učinili nešto da to spreče.

- Da sam znala, sve bih učinila da sprečim da do ovog dođe, ali nisam mogla ni da pretpostavim. Bili su kod nas na palačinkama, čak je ošišala svoju mamu i mene. On je bio ćutljiv, kao i uvek, ali je tad bio posebno neljubazan prema nama. Ćutao je sve vreme, sedeo u fotelji - priseća se Jelena i dodaje da je na neljubazan način odbijao sve što su mu nudili.
- Zvali smo ga nekoliko puta da jede palačinke sa nama, da ruča sa nama, sve je neljubazno odbio. Pitala sam je kada su kretali kući šta je bilo, ona mi je samo odgovorila: „Ma, pusti ga, mi samo sada na ratnoj nozi“ - seća se Jelena i žali što nije uspela da uradi nešto da spreči tragediju.

Dugovi za komunalije
Iako je imale finansijske problema, Suzana je kiriju plaćala redovno.
- Uvek je na vreme plaćala stan, tu nismo imali nikakvih problema - kaže gazdarica stana u kome je Suzana živela Olivera Jurše. Ipak, od suda je stigla opomena zbog neplaćenog računa za grejanje od 16.000 dinara i računa za struju, koji takođe nije bio plaćen nekoliko meseci.
Izvor: Alo!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP