Tijana Stajšić i Miki Đuričić na salašu!

Manekenka Tijana Stajšić ostavila je svog dečka, muzičara Milana Mumina zbog pobednika „Velikog brata” Mikija Đuričića, a Miki je Tijanu oteo od Mumina isključivo zahvaljujući svom kuvarskom umeću.


Ovo je, inače, radnja spota koji je Milan Mumin pre nekoliko dana snimio na „Salašu 137” za pesmu „Sunnisha” sa aktuelnog albuma „Asthma sky”.

- Tijana me je ostavila zato što sam lošiji kuvar od Mikija. Šta da radim… Ja sam samo nešto seckao hranu, otaljavao, ni sam ne znam šta sam radio, a Miki se baš potrudio. Tijana se oduševila njegovim umećem i, eto, ostavila me je zbog njega - prepričava Mumin kroz smeh radnju spota koji je režirao i producirao Sandro Marković („Prslook bend”).
Mumin dodaje da ovakav spot nije snimio u životu.
- Zadovoljan sam što smo Tijana, Miki i ja snimili spot, svi smo baš lepo ispali, a njih dvoje su pravi profesionalci. Spot smo snimali prošle subote, od podneva do nekih deset sati uveče. Zaista smo se lepo proveli. Moram da vam priznam da ovo uopšte nije klasičan rokerski spot. Ovakav tokom karijere nisam snimio - kaže Mumin i naglašava da bi spot trebalo da se zavrti na televizijima za nekih desetak dana.
Posle snimanja, vesela ekipa je na „Salašu 137” proslavila uspešan projekat, a pridružili su im se i članovi grupe „Atomsko sklonište” sa Brunom Langerom na čelu.
- „Atomsko sklonište” je to veče sviralo na Sajmištu, a ja sam ih pozvao da dođu na salaš i da se družimo. Celu noć smo svi zajedno slavili, pili, pevali… - kaže Mumin.

Izvor: Blic

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP