Trenutak istine: Saša Rančić zbog svastike bez nagrade

Policajac iz Bora Saša Rančić propustio da osvoji novčanu nagradu.

I pored sve iskrenosti, Rančiću je „presudilo" trinaesto pitanje, koje je glasilo „Da li vas seksualno uzbuđuje neka od vaših svastika". Saša je odgovorio - „Ne". Poligraf je procenio: „Laž". U razgovoru za Press Boranin je objasnio da ga je atmosfera u studiju zbunila:
- Razgovarao sam sa suprugom o tom pitanju, i ona mi je rekla da bi bilo bolje da kažem da je to istina. Normalno je da muškarca privlači lepa i mlada žena, a taman posla da sam ja zapravo želeo da spavam sa njom, ona mi je kao sestra. Ali, kada sam došao u studio, zaboravio sam i kako se zovem! - rekao je policajac iz Bora.

Nekoliko pitanja odnosilo se na vaš period bračnog neverstva...
- To su stvari koje sam prevazišao. Bio sam dosta mlađi kada se to dešavalo. Međutim, moja supruga je tu ispala najveći borac. Primila me je nazad, oprostila mi je i podržala me, što i inače radi u svakoj životnoj situaciji. Podržala me je i kada sam izgubio posao u policiji, ona je osoba koja će u takvoj situaciji uvek reći „ne sekiraj se, idemo dalje".
Da li su ljudi koji su vam „namestili" otkaz još uvek u službi?
- Ljudi koji su zaslužni za moj gubitak posla nisu više u policiji. Jedan je preminuo, a drugi je u penziji. Godine 1999, u vreme sukoba na Kosovu, boravio sam na terenu gotovo svaki dan. Dolazio sam samo na jednu noć, da vidim dete, presvučem se i odmah idem dole. To je, valjda, i primećeno, pa je došlo do odluke da mi se da dvosoban stan. Nekim kolegama se to nije dopalo, pa su počeli da šire razne priče o meni da bi smanjili moju poziciju na rang-listi, i usledila je i suspenzija. Sudska borba je trajala sedam godina, i sada čekam pravosnažnu presudu u kojoj stoji da mogu da se vratim na posao.
Kada ste čuli da je sud odlučio da treba da se vratite na posao, plakali ste...
- Plakao sam zbog pravde, a i zbog toga što volim svoj posao! Još u osnovnoj školi sam, kao član sekcije „Mladi policajac", zavoleo sve što je u vezi sa policijom.
Stiče se utisak da ste vi prvi dosadašnji učesnik čiji odgovori neće izazvati ružne posledice u privatnom i profesionalnom životu...
- Moja supruga i ja nemamo tajni jedno pred drugim. Verujem da smo jedina porodica koja je posle emisije ostala normalna! Ostali se, vidim, razvode i ostaju bez posla.

Izvor: Press online

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP