Kristijan Golubović za "Alo!": Zivot u zatvoru nije život

„Takmičiću se 17. jula u „Areni“ da bih mladima na svom primeru pokazao da je bolje baviti se sportom nego kriminalom. Za sve ove godine prošao sam kroz pakao, sada želim da stvaram porodicu i da se bavim umetnošću“, ekskluzivno za „Alo!“ govori Kristijan Golubović.

I dok je bio u zatvoru, trenirao je jer je u tome i u pisanju nalazio mir. Čim je izašao iz „pakla“, dva meseca je sam trenirao, a onda odlučio da angažuje trenera koji bi ga spremio za K1 takmičenje u „Areni“, kada će se boriti protiv hrvatskog ultimat fajtera Elvira Behlulovića.

- Nadam se pobedi, čemu bih drugom. Hoću da mladima kojima sam uzor pokažem da je bolje biti u teretani nego na ulici. Trebalo bi iz mog primera da izvuku životnu pouku - Kristijan dok se polako zagreva.
Prema njegovom rečima, život u zatvoru nije život.
- To je pakao. Tamo je polusvet. Od zatvorenika do stražara. Ima sam neprijatelje i na jednoj i na drugoj strani. U nekim trenucima morao sam da budem bog, a opet u drugim đavo, da bih sačuvao zdrav razum, ali i svoj život - kaže Kristijan i dodaje da je srećan jer je sada na slobodi.
- Provodim vreme sa svojim prijateljima i porodicom. Čim sam izašao, nudili su mi da prodajem drogu. Nisam pristao jer ne želim više da osetim miris ćelije. Sada sam u svom privatnom biznisu - dodaje Kristijan.
Da se stvarno posvetio „normalnom“ životu govori i taj podatak da je ovih dana sa svojom suprugom Suzanom počeo da planira porodicu. Više nego ikada želi da u svom naručju drži plod ljubavi s ženom koja je i u najgorim trenucima bila uz njega.
- Priuštiću joj sve što poželi. Biću najdivniji otac i suprug. Suzana je u meni videla ono najdivnije. Dobrotu, pažnju, veliku dušu i smisao za umetnost - objašnjava Kristijan. Razgovor sa nama prekida jer ga trener Nenad Latinčić Lata poziva na sparing. Bori se Kristijan kao zver. Kako i ne bi kada mu je u glavi jedina misao da pobedi za dve nedelje u „Areni“. Da njegovi prijatelji i porodica budu ponosni na njega, da mladi vide šta je bolje od ulice. Strunjača se polako uleže od njegove težine. Njegovi krici odjekuju teretanom. Nekoliko dečaka prestalo je sa treningom. Dah im se zaustavlja kada Kristijan počinje da bacaka svog protivnika, koji je slične težine kao on, oko 93 kilograma.
Izvor: Alo!

1 komentara:

Unknown субота, 25. јул 2009. 09:38:00 CEST  

da li je pobedio ? jer nisam stigao na mec da gledam !

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP