Milica Tomašević: Najlepši dekolte Srbije

Velikom žurkom završen izbor za najlepši dekolte Srbije, cija je pobednica Milica Tomašević (20)iz Beograda Prva pratilja je Marijana Đurić (17) iz Obrenovca, a druga pratilja Čačanka Lepa Borišić (22).

Da su borbu za prvo mesto odlučile nijanse, govori i to što je Milica dobila 45 glasova, dok su druga i treća devojka dobile samo po glas, odnosno dva manje! Lentu je predala prošlogodišnja pobednica Monika Kiš uz reči da se nada da će njena naslednica uspešno nastaviti njenim stopama.

Žiri, sastavljen od javnih ličnosti i predstavnika medijskih kuća, bio je na mukama kako da odabere pravu pobednicu takmičenja za najlepši dekolte Srbije. Glumica i narodna poslanica SRS-a Lidija Vukićević na izbor je došla odlično raspoložena i u pratnji svog novog dečka, Danijel Koletić, vlasnik poznate hrvatske PR agencije, konsultovao se sa glumcima Ivanom Bekjarevim i Anom Sakić, Suzanom Mančić i kompozitorom i producentom Markom Konom. Pevač Nemanja Stevanović, menadžer Boban Milanović i voditelj Vlada Stanojević bili su na slatkim mukama jer su sve finalistkinje bile u top formi i odlično raspoložene da se predstave i očaraju ne samo njih, već i drugi žiri, sastavljen od predstavnika najuticajnijih medijskih kuća u Srbiji i regionu. A koliko je bilo interesovanje sedme sile za ovaj događaj, svedoči i prisustvo predstavnika televizija „Nova“, „Pink“, „Foks“, „Avala“, „Košava“, „Kopernikus“, kao i časopisa i magazina „Story“, „Hello!“, „Blic“, „Puls“, „24 sata“, „Pres“, „Pravda“, „Svet“, „Skandal“...

- Presrećna sam i zaista se nisam nadala da ću pobediti, jer sve devojke su bile prelepe. Nadam se da će mi ova nagrada pomoći da se lakše probijem u svetu fotomodela. Najsrećnija je sigurno moja mama, koja je bila oduševljena kada je čula da sam se prijavila na izbor - rekla nam je srećna pobednica Milica Tomašević, koju su bučno bodrili prijatelji - rekla je pobednica.
- Ja sam se prijavila u agenciju „Fam models” kako bih mogla da radim kao model i promoter. Na kastingu mi je predloženo da se prijavim na izbor za najlepši dekolte Srbije. Prijavila sam se i eto me na prvom mestu - priča Milica oduševljeno i ističe da joj ova titula mnogo znači u životu.
- Zaista mi mnogo znači. Nadam se da će mi ovo otvoriti vrata ka daljem uspehu u svetu modelinga, da ću imati uspešnu karijeru - navodi pobednica koju su podržali prijatelji, ali i porodica.
- Svi su bili oduševljeni! Moja porodica, prijatelji. Svi su zadovoljni mojim uspehom - kaže Milica i navodi da se nikada ne bi fotografisala naga.
- Inače sam opuštena, ali se nikada ne bih slikala gola - tvrdi Milica koja je kao nagradu, između ostalog, dobila i put u Grčku.
- Pošto nemam dečka, još uvek ne znam koga ću da vodim. Iskreno, putovanje mi ne znači toliko koliko sama pobeda - kaže Milica.

Pobednica izbora je kao glavnu nagradu dobila putovanje u Grčku za dve osobe i 500 evra džeparca - dar agencije „Tim Travel“ i „Alo!“ novina. Prva pratilja je dobila izradu profesionalnog „buka“ sa fotografijama, dar modne agencije „Fa models“, dok je druga pratilja dobila vaučer od 500 evra za kupovinu u radnjama „Svit jirs“. Svaka finalistkinja je dobila „Pompeine“ poklon pakete.
Izvor (foto): Alo!, Blic

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP