Natalija Šoša na „Plejboj” žurci

Natalija Šoša, naša lepotica koja se pre nekoliko godina preselila u Grčku gde gradi uspešnu karijeru pevačice i modela, nedavno je bila u Srbiji i snimila spot za duetsku pesmu sa Ognjenom Amidžićem „Kiša je padala”. Natalija je bila i u Americi, u gostima kod Hjua Hefnera, koji je bio oduševljen njenim stasom.

- Pesmu „Kiša je padala” napisao je Vladimir Grajić, čovek koji je pisao „Molitvu”. Kada sam čula da ju je on pisao, ja sam odmah prihvatila saradnju - priča naša lepotica, koja je u Grčkoj poznata pod imenom Natali Tanu.
- Moja i Ognjenova pesma je snimljena na tri jezika, na grčkom, engleskom i srpskom. Već se vrti po radio stanicama, a u Grčkoj polako postaje hit jer je sasvim drugačija od onoga na šta su oni tamo navikli - priča Natalija i otkriva nam detalje sa snimanja.
- Snimali smo na dve lokacije. U vili „Breg”, zatim u Vršcu. Spot je odličan, ekipa na snimanju je bila odlična. Ognjen je pravi šoumen, stalno priča neke fore, smeje se. Radnja spota prati pesmu, smešno je i slatko, Ognjen i ja se kao muvamo - otkriva Natalija koja je saradnju sa Ognjenom započela nakon gostovanja u njegovoj emisiji „Ami G šou”.
Natalija je do sada izbacila nekoliko singlova koji su veliki klupski hitovi u Grčkoj - „Why Not”, „Terma”… Nakon uspeha na našem i grčkom tržištu Natalija želi na „Evroviziju”.
- Graja je bio naš gost u Grčkoj i dogovorili smo se da nastavimo saradnju. Radićemo zajedno, a planiram i da odem na „Evroviziju”, to mi je veliki san još od malih nogu - priča Natalija koja nastupa po svim većim klubovima u Grčkoj.
Ova atraktivna plavuša je našoj javnosti postala poznata početkom ove godine kada su njene provokativne fotografije ukrasile stranice „Maxima”. Prošle godine je osvojila titulu „Mis Playmate of the Year” koju dodeljuje ugledni magazin „Plejboj”, a nedavno je bila i gost na Hefnerovoj privatnoj žurci.
- Ta titula vam je kao da ste postali mis Grčke. Odjednom su me svi znali, a potom je usledio poziv na privatnu žurku kod Hjua Hefnera. Došle su sve devojke sa naslovnice iz celog sveta, bilo je fantastično. Bilo je mnogo poznatih ljudi, Tom Kruz, Vin Dizel, Dženet Džekson. Svi smo se družili. Upoznala sam dosta bitnih ljudi - kaže lepotica.
- Oko Hefnera je bilo stotinak devojaka, sve su se gurale oko njega, vrištale. Meni je to bezveze, tako da nisam sedela sa tim devojkama - iskrena je Natalija koja prepričava svoje iskustvo sa prvim čovekom „Plejboja”.
- On je uvek nekako smiren. Mnogo je star i ne može mnogo ni da priča. Ali ima neku super energiju. Upoznali smo se i bio je oduševljen mojom visinom i izgledom - priča Natalija.
Nataliju od samog početka prati njen menadžer Dimitri, porodica joj je velika podrška, a dečka trenutno nema.
- Ali stalno imam neke sulude ponude. Imaju taktiku da mi priđu da se fotografišemo zajedno, pa onda počnu sa nekim pričama, muvanjem. A imam i ozbiljne ponude za brak - priča Natalija kroz smeh i otkriva kakve muškarce voli.
- On mora da bude jaka osoba, jakog karaktera. Ne mora da bude lep i zgodan, ali mora da bude ostvaren. Da zna šta hoće i da ima svoj ciljem ka kojem uspešno ide - kaže Natalija.
Autor: Milica Čule | Izvor: Blic

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP