Sandra Todorović u "Ja imam talenat" (VIDEO)

Srpska Suzan Bojl: Sandra Todorović, službenica jagodinskog katastra sa glasom operske dive, junakinja prve emisije srpske verzije "Ja imam talenat"



- Godinama živim i čekam da se nešto desi i taman kad sam se od svega oprostila, dogodilo se to da prođem prvi kvalifikacioni krug u „Ja imam talenat” - priča skromna Jagodinka, koja se za učešće u ovom šouu prijavila sama i bez mnogo očekivanja.

- Kada su mi rekli da sam prošla, bila sam zbunjena, prosto nisam mogla da verujem. Svi koji su gledali emisiju su se oduševili i ljudi neprestano zovu - uzbuđena je Sandra koja je zapanjila žiri svojim izvođenjem klasične arije „Con te partiro”, a na pitanje kako da njen izuzetan talenat nije ranije otkriven, pomalo setno odgovara: „Išla sam i ranije na neke audicije, ljudi bi me uvek zapazili, ali mi se kasnije ne bi ponovo javili. Nisam išla u muzičku školu i tek u 21. godini sam uspela da se domognem Beograda i školujem glas na časovima solo pevanja. Međutim, onda je došao rat, inflacija, te sam zbog ukupne situacije prestala da idem na časove. Povremeno sam pevala i u crkvenom horu i na nekim književnim večerima, ali nikako da me neko primeti ko bi od mene napravio pevača. Dešavalo se da čak dok izlazim iz zgrade pustim glas da bi me neko zapazio, ali ništa, sve do ovog trenutka”.
Odmah nakon što je Sandra Todorović završila nastup, krenula su poređenja sa škotskom domaćicom Suzan Bojl.
- Ja sam za Suzan Bojl saznala tek pošto sam i sama učestvovala na audiciji za „Ja imam talenat”. Njena priča je malo drugačija od moje, ali dopada mi se muzika koju ona izvodi - kaže Sandra.
U slučaju da baš ona pobedi u serijalu „Ja imam talenat”, četrdesetjednogodišnja Sandra bi sav novac uložila u svoj glas, obrazovanje i sredila svoje stambeno pitanje, kako bi svojoj kćerki omogućila bolji život.
Uzbudljivo takmičenje „Ja imam talenat”, koje se emituje svakog ponedeljka od 21 čas, ima 14 epizoda. Publika će imati priliku da vidi najrazličitije talente i takmičare od kojih najmlađi ima samo tri godine, a najstariji 82 godine.
Izvor: Blic

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP