Veljko Komatina u Trenutku istine: Masturbirao na poslu!

Veljko Komatina (26), fizioterapeut iz Raške, u „Trenutku istine" šokirao javnost priznanjem da je upražnjavao seks i samozadovoljavao se na radnom mestu! Komatina za Press kaže da se vešto skrivao kad bi neko ušao u prostoriju u kojoj je masturbirao.

- Uvek sam posle toga „završavao započeto". To nisam radio samo u Domu zdravlja, već i na drugim radnim mestima. Dok sam u kasnim noćnim satima svraćao u Dom zdravlja u Raškoj, znalo je da dođe i do seksa. Ali, to nije razlog zbog kojeg sam sad bez bez posla - rekoa je on.

Takmičar priznaje da mu je jedini porok kocka i da je za jedno veče izgubio čak 7.000 evra.
- Štedeo sam, pa sam polako vraćao dug. Uvek sam se sam „čupao" iz loših stvari - kaže Veljko, i priznaje da su roditelji svojevremeno morali da mu kupe auto da bi završio srednju školu.
- Svaki odlazak u školu mi je teško padao, jer sam morao da putujem u Kruševac. Bežao sam iz škole jer su mi svi drugari bili u Raškoj. Onda su se moji roditelji dosetili kako da me potkupe - rekao je Komatina.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP