Severina snimila novi film!

Severina Vučković snimila je dokumentarni film o beogradskom koncertu u „Areni"! Osim kadrova sa nastupa, u filmu će biti prikazane i scene sa njenih iscrpljujućih proba u najvećoj srpskoj dvorani.

- Snimljeno je 13 sati materijala, iz kojeg se vidi čitav proces nastajanja koncerta. Na sceni smo provodili od šest do osam sati dnevno. Verujem da će u dokumentarac ući najvažniji i najintenzivniji sati pre održavanja samog koncerta. Nakon nastupa osećala sam se kao koža koja jedino može mehanički da hoda, kao da mi ništa nije ostalo u mozgu - rekla je hrvatska zvezda.

Seve tvrdi da se plaši da publika posle filma ne stekne drugačiji utisak o njoj.
- Malo se pribojavam tih kadrova, sigurno izgledam kao histerična žena, kao neki kontrol frik! Na dokumentarcu će se najverovatnije videti da umem da napravim frku tamo gde je nema. Možda ipak odustanem od objavljivanja snimka! - rekla je Seve, i dodala da joj je muzika najbitnija:
- Muzika je najvažnija, sve drugo su propratni elementi koje kod mene uvek više vole da ističu. Ali, vidim da ljudi znaju sve moje pesme, a bez njih ovoga ne bi bilo. Ili je to možda zato što sam smešna i imam dobre noge? - pita se Seve.
(Press)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP