Siniša Savić u Trenutku istine: Zeli da se izleči od kocke.

U„Trenutku istine" publika je prisustvovala neobičnom obrtu: Siniša Savić priznao je da je opsesivni kockar, ali je ipak odustao od daljeg učešća u emisiji nakon što je osvojio relativno skromnih 250.000 dinara!

Siniša (34) iz Leskovca, po profesiji pevač, rekao je za Press da je odustao zato što mu se dalja pitanja nisu nimalo svidela: - Pitanja koja su sledila svodila su se na to da ja treba da odgovaram šta bih sve uradio za novac. „Da li biste uradili to i to za te i te pare". Nisam želeo time da se bavim, pa sam odustao.

Siniša je, inače, tokom emisije kroz seriju iskrenih odgovora na provokativna pitanja pokazao da je osoba koja ne može da se izbori sa problemom kocke. Priznao je da je prokockao novac koji je njegova supruga namenila za hranu, kao i da je dovodio svoju porodicu na rub gladi. Nakon što je otkrio publici da je došao dotle da je prokockao automobil, i zamolio novog vlasnika da ga parkira ispred njegove zgrade da njegova nevenčana supruga ne otkrije gubitak, Siniša je priznao da želi da se izleči od kocke.
Učesnik popularne emisije rekao je za Press da to izlečenje, ipak, neće početi baš danas:
- Ne verujem da će ova emisija uticati na to da odem na lečenje. To je odluka koju sam doneo još odavno, ali sada sam u prevelikoj „buli" da bih to uradio. Otišao bih jedino da sam, na primer, u emisiji zaradio 2-3 miliona - uz smeh je rekao Siniša, kome su u emisiji gosti bili nevenčana supruga, prijatelj i jedan kolega muzičar. Siniša je rekao i da se njegova supruga nije naljutila zbog stvari koje je čula u emisiji:
- Sve ona to zna, nikakve probleme nismo posle imali! Ali, video sam da joj je u emisiji suza bila u oku - rekao je.
Izvor: Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP