Aleksandra Đorđević., supruga Bore Čorbe

Informacija da se Bora Đorđević oženio pre šest dana je obišla čitavu Srbiju. Tim povodom, "Vecernje novosti" su razgovarale sa njegovom suprugom, Aleksandrom

Iako je u trenutku razgovora vozila automobil, Aleksandra je ljubazno odgovarala na naša pitanja, dok joj je Bora sa mesta suvozača suflirao. Na pitanje kako su se upoznali, Aleksandra (31) je za "Novosti" rekla: - Boru sam upoznala u Americi, pre tri godine, na koncertu u Detroitu. Razmenili smo telefonske brojeve i ostali u kontaktu...

* Znači, vi ste ta misteriozna Amerikanka, arhitekta Ivana Savić, kako su vas srpski mediji dugo oslovljavali, a zbog koje se Bora načisto promenio nabolje?
- Štampa je sve vreme bila u zabludi.Nemamo pojma ko je Ivana Savić i mnogo nam je žao ukoliko smo osobi pod tim imenom prouzrokovali bilo kakve probleme. Takođe, po profesiji sam zubni tehničar, a ne arhitekta, kako su pisali.
* Šta vas je privuklo kod Bore Đorđevića?
- Sve me je privuklo. On je najdivnije biće koje sam ikad upoznala.
* Kako vas je zaprosio?
- Sedeli smo u kafiću kada me je zaprosio, ali nisam bila iznenađena, jer smo već tri godine u vezi.
* Da li je tačno da ste se venčali u minut do ponoć?
- Jeste. Mi sve radimo u poslednji minut. Registrovali smo se na Rudniku, došao je matičar, imali smo dva kuma i dva svata. Sve je bilo završeno za 20 minuta. Meni je kuma bila moja stara školska drugarica Mira, a Bori je kumovao njegov drugar Adžo. U svatove su nam došli Kalc i Okac. Bora je na poklon dobio tabakeru, a ja plišanog medu, budući da pored sebe već imam jednog velikog medu. Inače, Bora ima vikendicu na Rudniku, a ja sam rodom iz Gornjeg Milanovca.
* Da li ćete upriličiti i crkveno venčanje?
- Najverovatnije. Dogovorićemo se kada.
* Hoćete li poraditi na njegovim porocima, kao što je kladionica?
- Ne smeta mi što ide u kladionice. Kladim se i ja. Kod Bore mi ništa ne smeta!
* Planirate li proširenje porodice?
- Da, radimo na tome (smeh).

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP