Ana Sakić u Plejboju

Ana Sakić naći će se naga na naslovnoj strani i duplerici januarskog izdanja srpskog „Plejboja“, najavljuje "Alo!", podsecajuci da je filmsku lepoticu fotografisao dežurni paparaco ovog dnevnika letos na morskoj plaži. Pa, dok ne stignu slike iz Plejboja...

- Moj jedini uslov, budući da pregovaramo skoro godinu dana, bio je da me fotografiše čuveni fotograf Nenad Marjanović. Drugi uslov je bila i visina honorara kojim sam prezadovoljna, ali neću vam reći koliki je. Prezadovoljna sam i jedva čekam da ih vide i čitaoci. Rađene su u studiju, u boji su i kada sam ih videla, sama sam sebi ličila na Brižit Bardo - kaže za „Alo!“ Ana Sakić. Na pitanje kako su reagovali roditelji i dečko kaže:
- Dečka nemam, a mama je saznala pre nekoliko dana kada sam potpisala ugovor i odnela joj fotografije da vidi. Nije baš bila oduševljena, ali šta je tu je. Tata je bolje reagovao, rekao mi je - super, ako si ti zadovoljna, samo da su urađene na profesionalan način, nežno i suptilno, onako kako je na kraju i ispalo. Osim lepe uspomene na dane „kad sam bila mlada i lepa“, smatram da će ovakve fotke samo da mi pomognu u daljoj karijeri.
Alo!

2 komentara:

Анониман,  уторак, 15. децембар 2009. 12:55:00 CET  

I ovo mi nazivamo glumicom, BRUKA!!! Devojko draga jadni tvoji roditelji i jadna ti kad se dicis ovi. A bitno je da si istakla cenu pa ce ti sada biti lakse.

Анониман,  среда, 30. децембар 2009. 00:35:00 CET  

Bravo Anchi izgledas predivno !!!! Visnja

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP