Dragica Janičić u Velikom bratu posle lažnog izbacivanja

Lažne nominacije, lažno izbacivanje i šokantno istiniti odgovori izbačene ukućanke epilog su pretposlednje nedelje u Kući VB. Žrtva dvoličnog "gazde" bila je Crnogorka Dragica "bez dlake na jeziku", a njena žrtva, jedna od mnogih, Enis.

Veliki Brat je "zao i pokvaren", pa je osim iznenađenja - izbacivanje pa vraćanje pesnikinje Dragice, ukućanima priredio još jedno - da čuju šta Dragica ima da kaže o njima, ali i da ostanu bez ličnih stvari.

Crnogorki je po izlasku postavljena serija pitanja koja bi, ukoliko odgovori istinito, mogla da joj zagorča dalji boravak u Kući...a Dragica je odgovarala istinito...
Ko te je nominovao za izbacivanje? Bilo je prosto pitanje na koje je Dragica odgovorila potpuno neverovatno:
"Radiša me je nominovao jer ima seksualne pretenzije...Manuel je u početku od mene hteo rame za plakanje, a onda je verovatno želeo neki oral...Enis, jer ludački želi da bude sa mnom, Jovana jer ne može da podnese da ja budem u centru pažnje...".
Malo je reći da su ukućani slušali Dragicu razgoračenih očiju, pogotovo onda kada je rekla da je "dosta njih onanisalo" na nju...Osvrnula se i na njenog najboljeg prijatelja Karla. "Reklamira se i sve su njegove frizure ok...Nije iskren prema drugima, ali želim da pobedi".
Veče je počelo kolektivnim pakovanjem kofera. Iako su samo Karlo i Dragica dobili najviše glasova ukućana kojima su , bar ovog ponedeljka bili korak bliže slobodi, Veliki Brat je svim svojim stanarima rekao da popakuju "pinklice" i čekaju šta će se desiti...i desilo se - Dragica se raspričala ne znajući da je ostali slušaju. Kada je saznala da je izbacivanje lažno, samo je pozdravila mamu i teškim korakom se uputila nazad u Kuću. "Otkud ti?", ostali ukućani su rešili da se poigraju sa Crnogorkom. "Pa rekli su mi da se vratim...", crvenela je Dragica, a ostali su nastavljali sa pitanjima: "Jel bilo puno ljudi napolju...".
Pretposlednje nedelje u Kući Velikog Brata stanari su imali priliku da obuku fudbalske dresove, da se posvađaju, ali i otkriju novu "ljubav" u Kući. Akteri svađe su bili Dragica i Radiša, akteri nove ljubavne priče...Dragica i Enis!
Dragica je nakon što je čula da je najneomiljenija stanarka u Kući, tačnije da ju je dobra većina stanara spremna da joj kaže "zatvori vrata kad budeš izlazila", počela tihi bojkot svojih kolega.
"Ješću sama, neću valjda sa vama što me ne volite", bio je jedan od načina da "uvredi" cimere, ali onaj koji je najviše nastradao je poljoprivrednik iz Ljuptena. "Nemoj moje ime više da si uzeo u usta", počela je Dragica raspravu sa Radišom koji je zbunjeno sedeo za trpezarijskim stolom i šaputao "Ko je nju spomenuo?!".
Svađa je nastavljena i u spavaćoj sobi, pa je Radiša posle desetak minuta "zvocanja" vrisnuo: "Ja sam te nominovao! Eto! Samo da znaš ja jedva čekam da izađeš", zbog čega je kasnije dobio "packu od Velikog Brata. "Samo ona može da me izvede iz takta, evo sav se tresem", otvorio je Radiša dušu u ispovedaonici.
Svađa je nastavljena i sutradan, a onda je Radiša stvarno "pukao": "Nijedno žensko nikad nisam opsovao, ali tebe hoću - zaje*i me više!", nakon čega se izleteo pred svima i otkrio da "nju ni psihijatar ne može da izleči", ali i da je zaljubljena u Enisa!
"Jeste, zaljubljena sam u njega, ali sam ja to njemu rekla u oči...", rekla je Dragica, a onda smo bili u prilici da saznamo i šta je sve to Dragica rekla Velikom Bratu u ispovedaonici i kakav je bio Enisov odgovor.
"Veliki Brate, meni se on sviđa, ali ja bih se samo 'izvatala' sa njim", otvorena je bila Dragica dok je Enis crveneo..."Dragice, ti nisi tip devojke sa kojom bih ja bio, u stvari ja tebe ne gledam tako...", mucao je momak iz Živinaca, ali ga je Dragica brzo sasekla u priči: "Ma ja bih se samo 'vatala' s tobom, ni ja ne bih bila sa tobom...", rekla je kroz smeh, ali se kasnije ipak osamila kada je saznala da između njih neće biti ni "vatanja". Doduše, sad kad mu je za kaznu uzela svu odeću...
Mondo

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP