Ana Sakić: Karijera preča od udaje

Junakinja serije „Selo gori a baba se češlja“, Ana Sakić, nedavno je dobila glavnu žensku ulogu u horor filmu u kanadskoj koprodukciji koji će se većim delom snimati kod nas, na engleskom jeziku, i sa našim glumcima.

- Mnogo sam srećna zbog prilike koja mi se ukazala, i sigurna sam da će mi ta uloga biti odskočna daska za proboj na američko tržište - rekla je za "Novosti" Ana, pored koje će u filmu zaigrati i mladi glumac Saša Joksimović, brat još slavnijeg muzičara Željka Joksimovića.

Osim što se uveliko sprema za novi film, Ana priprema i humoristički mjuzikl „Cimeri“, u kojem će zaigrati sa Milanom Vasićem i pomenutim Sašom, a u aprilu je očekuje američka premijera „Srpskog filma“.
Ana se na otvaranju prošlonedeljnog „Veding vikenda“ prošetala u prekrasnoj venčanici, pa je pitamo hoće li u privatnoj životu uskoro obući belu haljinu iz bajke:
- Dva puta sam oblačila venčanicu na pet minuta, tako da se nadam se da će treći put biti „treća sreća“ i da ću je obući u privatnom životu. Oduševljena sam kako mi stoji venčanica, kao i oni koji su me videli u njoj. Sva je prilika da je taj dan daleko, jer princa na belom konju još nema na vidiku. Uvek su me ostavljali, ali zahvalna sam im na tome, jer sada mogu da se maksimalno posvetim sebi i karijeri koja je u usponu - kaže lepa glumica, koja je nedavno izgovorila sudbonosno „da“ na malom ekranu.
Njena Ingrid je uspela da povrati suprugovu ljubav, koja je bila krunisana spektakularnom svadbom u poslednjoj epizodi trećeg serijala trenutno najpopularne RTS serije. Međutim, njihova ljubav je ponovo na iskušenju, jer u novim epizodama vidimo da ovom paru baš i ne cvetaju ruže, a kakva sudbina čeka Ingrid - saznaćemo u nastavcima koji se trenutno pišu.
Izvor: Novosti

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP