Milica Majstorović: Drama

Pop pevačica Milica Majstorović oseća se dobro i pod stalnim je nadzorom svojih roditelja nakon što je prošle nedelje popila preveliku dozu lekova za spavanje, pise Press

Pevačica se povukla u medijsku „ilegalu" - ne javlja se na telefon i obrisala je svoj profil na društvenoj mreži „Fejsbuk", na kojoj je i najavila tragediju.

Naime, Milica je na „Fejsbuku" napisala:
- Nikad nećeš shvatiti koliko sam te volela... možda... onda kad me ne bude bilo i kad ne budeš mogao nigde da me nađeš, osim u stvarima koje podsećaju na mene... i možda... biće ti teško... ali nikada kao meni zbog odluke da odem.
U jednoj od sledećih poruka napisala je:
- Obaveza više nema. Sad može da se počiva.
Nakon toga, u noći između četvrtka i petka, primljena je u Urgentni centar Kliničkog centra Kragujevac nakon što se, navodno, predozirala lekovima za spavanje.
Njene kolege iz rijaliti-akademije „Operacija Trijumf", u šoku su zbog ovog nemilog događaja. Svi redom tvrde da su pokušali da se čuju sa Milicom, ali ona nije odgovarala na njihove pozive.
Izvor: Press

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP