Loto izveštaj na Vašem mobilnom telefonu

* Pošaljite SMS sa tekstom: FO LOTO na broj: 1310 i dobicete LOTO SMS izvestaj * Cena: 30 dinara + PDV

Google drastično menja način 'guglanja'!

Google će uskoro drastično promijeniti svoj koncept traženja. Umesto pogađanja reči i pojmova koje ukucavate, po novom principu vi ćete u ukucati pitanje, a Google će vam servisirati odgovor i to iz sopstvene baze podataka.

Prema tome, za nekoliko meseci Google na vaše upite više neće samo izbaciti 'listu plavih linkova', već će u top rezultatima ponuditi informacije - odgovore na pitanje koje ćete vi postaviti, piše Daily Mail.

Tim potezom Google postaje sličniji Microsoftovom Bingu, drugoj najpopularnijoj tražilici u SAD-u. Tražilica Bing radi upravo na principu pitanje-odgovor. 'Ljudi danas očekuju više od 10 linkova na stranici', kažu u Microsoftu. Google je potiho prikupio podatke o 200 milijuna osoba, mjesta i proizvoda. Nova verzija traženja na Googleu korisnicima će davati informacije o jednom od tih 'entiteta' koji ih zanima. Umjesto oslanjanja, primjerice na Wikipediju, Google će sam osigurati određenu informaciju.

'Semantička pretraga'

U 2010. Google je stekao FreeBase, kompaniju 'grafa znanja' te je proširio njezinu bazu 'entiteta' s njih 12 milijuna na današnjih 200 milijuna. Neimenovani izvori izjavili su za Wall Street Journal da će s ovom drastičnom promjenom Google krenuti tijekom idućih par mjeseci. Amit Singhal, viši potpredsjednik tvrtke, u nedavnom je intervjuu izjavio kako se većina potraga oslanja na druge stranice u pružanju odgovora, a ne na sami Google.

'Prilikom traženja imamo prekrižene prste da postoji stranica koja će nam dati odgovor', rekao je Singhal i dodao da su promjene dio procesa koji će potrajati godinama. Prema Wall Street Journalu te će se promjene dogoditi puno, puno brže. Nova verzija tražilice zvat će se 'semantička potraga' i pokušat će razumjeti značenje pretraga, umjesto da, kao do sada, pogađa riječi. Google danas drži 66 posto svjetskih web pretraga, a s novim konceptom mogao bi se zadržati iznad konkurencije - Microsoftovog Binga i potencijalne tražilice Facebooka.
(Dnevnik.hr)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP