Šeron Stoun najzad otkrila zašto je raširila noge u "Niskim strastima"!

Američka glumica Šeron Stoun prvi put je nakon 22 godine progovorila o kultnoj sceni iz filma 'Niske strasti' koji je od nje napravio planetarnu zvezdu.

– Bila sam obična američka glumica kada sam stigla na Kanski festival, a sa Kroazete sam otišla kao svetska zvezda – priznaje danas holivudska lepotica.

U intervjuu koji je ove nedelje dala francuskom nedeljniku "Tele Cable Sat", pedesetšetogodišnja glumica tvrdi da za vreme snimanja nije znala da će scena ispitivanja u policijskoj stanici postati tako erotska.

– Pol Verhoven (reditelj) me je prešao – rekla je Šeron.

– On je tražio da skinem bele gaćice jer se navodno primećuju na snimku. Ali mi je obećao da se ništa neće videti. Tek nekoliko nedelja kasnije Pol nam je pokazao gotov film koji je trebalo da bude prikazan u Kanu. Kada sam videla scenu, osetila sam se prevarenom. Ustala sam i ošamarila ga – ispričala je američka ikona.

– Šokirala me je njegova prevara. Da sam bila na mestu reditelja svakako bih zadržala tu scenu. Ali trebalo je da me upozori. To je bio znak nepoštovanja – kazala je Šeron koja se danas ne kaje što je tumačila izazovnu Ketrin Tramel.

– Taj film je promenio moju karijeru. Za mene je Ketrin Tramel neko ko je, na neki način, pomogao ženama da shvate svoju moć – zaključila je ona.

Dnevno.rs
Foto: YouTube printscreen

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP