Njuz.net: Političar uspavljuje dete čitanjem predizbornih obećanja

OPOVO, (Njuz) – Odbornik na koalicionoj listi “Za jako Opovo” Milenko Radivojević već neko vreme svoju četvorogodišnju ćerku uspavljuje čitanjem predizbornih obećanja, saznaje Njuz.

dagon_ / Pixabay

Ovaj opštinski rukovodilac, koji je već skoro celu deceniju na čelu vladajuće koalicije u Opovu, kaže kako je sasvim slučajno otkrio da predizborni govori uspavljuju njegovu ćerkicu Milicu.

– Primetio sam da Milica sve teže uspeva da zaspi uz bajke, najverovatnije zbog toga što obiluju nerealnim stvarima, a decu ne možete prevariti. Jedno veče, kada sam se vratio sa otvaranja obeleženog pružnog prelaza, ostao mi je u rukama govor koji sam pročitao okupljenim sugrađanima, pa sam joj ga greškom pročitao pred spavanje. Zaspala je već kod početka rečenice: “Dragi građani, koalicija koju predvodim učiniće sve da život svih ljudi u ovom mestu učini dostojnim za život, a nastojaćemo i da rešavamo probleme u lokalu, istom snagom kojom ćemo raditi na poboljšanju životnog standarda svih meštana” – otkrio je ovaj političar iz Opova – Pošto svaki dan smišljam drugačiji govor, nema bojazni od toga da mojoj ćerki dosade ove priče, kao što su joj dosadile bajke – dodao je on.


Njuz.net

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP