Reklamacija tehničke robe i nameštaja: Koja su vaša prava?

Kupili ste telefon, računar, šporet koji se pokvario posle mesec dana. Isporučen vam je nameštaj u boji koju niste naručili. Koja su vaša prava u ovom slučaju?


Ilustracija: Pixabay.com
Prvo: izjavite reklamaciju prodavcu kod koga ste robu kupili, uz dostavu računa.

Drugo: Obavezno uzmite potvrdu o reklamaciji - po Zakonu o zaštiti potrošača prodavac je dužan da vodi Knjigu reklamacija i da vam izda potvrdu da ste reklamirali robu!

Prodavac je dužan da se o vašem zahtevu izjasni u roku od 8 dana od dana kada je izjavljena reklamacija. Ukoliko vam ne odgovori u roku od 8 dana - obratite se Tržišnoj inspekciji uz dostavu potvrde!

Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije!

U prvih 6 meseci imate pravo da vam trgovac zameni ili popravi robu ili vrati novac u iznosu koji ste platili. Popravka robe je moguća samo uz vašu izričitu saglasnost!

VAŽNO: Ovo pravilo se primenjuje u periodu od dve godine od trenutka kada ste preuzeli robu.

zastitapotrosaca.gov.rs

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP