Ceca Ražnatović sa svom decom (FOTO)

Ceca Ražnatović se prvi put fotografisala na svom bračnom krevetu, ali sa svom decom koja žive u njenom velelepnom domu, a prvi put se slikao i njen sestrić Viktor, koji još nije napunio ni dva meseca. Ekskluzivne fotografije rađene su za novi broj magazina „Hello!“, prenosi "Alo!"

- O miru i redu u kući kada ja spavam brine moja sestra Lidija. Nas dve smo uvek težile da našu decu odgajamo sasvim u smeru da budu normalni, plemeniti i emotivni ljudi. Mislim da smo uspele u tome, jer ja nemam nikakav problem da decu odvedem uživo u emisiju jer ne drhtim na to šta će oni reći - rekla je popularna pevačica.

Ona se i ovom prilikom osvrnula na mladiće sa kojima su je povezivali.
- Svesna sam da će me mediji sa kojim god muškarcem da stanem ili sednem da popijem kafu dovesti u vezu i iskonstruisati ljubavnu priču. Volim da se družim i to je jedina istina. To što me dovode u vezu sa mlađim muškarcima primam kao kompliment. Smatram da u ljubavi godine nisu bitne. Važna je hemija koja se pojavi ili ne.
Na pitanje zašto nijednog svog dečka nije predstavila javnosti, Ceca je rekla:
- Isključivo zbog svoje dece. Mi se šalimo i oni me teraju da nađem dečka. Međutim, istina je da sam njima najpotrebnija i ne želim da svoje vreme i pažnju poklanjam nekom drugom. Ali nikad se ne zna. Teško je biti samohrana majka. Posle svega što mi se u životu desilo, samo zahvaljujući svojoj prisebnosti i velikoj podršci porodice uspela sam svoju decu da sačuvam od preteranih negativnih uticaja javnosti i da ih usmerim na pravi put.
Ceca kaže da nikad ne bi izvadila silikone jer joj se sviđaju kako joj stoje. Kaže da odnos sa Željkom Mitrovićem nikada nije prekidan i da je on bio pozvan na njen rođendan, ali je bio sprečen da dođe. Ako bi joj se desila trudnoća, Ceca kaže da bi je zadržala, a podržava i to što svetske zvezde usvajaju decu.
- Ali, kada bi se ja odlučila na takav korak, sigurno ne bih išla u Afriku ili Južnu Ameriku, već bih usvojila siročiće iz svoje zemlje - rekla je za „Hello!“ Ražnatovićeva.
Izvor: Alo!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP